Suomen Metsästäjäliitto on nimittänyt Eriikka Käyhkön liiton viestintäpäälliköksi 28.10.2024 alkaen.

Eriikka Käyhkö Metsästäjäliiton viestintäpäälliköksi

11.10.2024 15:18
Kuvaaja: Samuli Karala

FM, MA, AmO Käyhkö on pitkän linjan ammattilainen viestinnän saralla. Hän on toiminut Tekniikan Akatemia -säätiön (Millennium Technology Prize) ja EHYT ry:n viestintäpäällikkönä sekä toimittajana ja käsikirjoittaja-ohjaajana muun muassa Yleisradiossa ja A-lehdillä. Käyhkö on toiminut myös monimediajournalismin lehtorina Kemi-Tornion ammattikorkeakoulussa (nyk. Lapin AMK).

Käyhkö on valmistunut filosofian maisteriksi Jyväskylän yliopistosta 1998 ja hänellä on Master of Arts -tutkinto University of Kentistä Canterburysta. Käyhkön perheessä metsästetään, vaikka hän itse ei metsästä.

– Eriikan vahva osaaminen ja pitkä viestintäalan kokemus vahvistavat Metsästäjäliiton viestintää niin jäsenien, suuren yleisön kuin päättäjien suuntaan. Toivotamme hänet tervetulleeksi metsästäjäyhteisöömme, toivottaa Metsästäjäliiton toiminnanjohtaja Jaakko Silpola.

Yhteystiedot 28.10.2024 alkaen: viestintäpäällikkö Eriikka Käyhkö, puhelin 050 471 4489, sähköposti, eriikka.kayhkoatmetsastajaliitto.fi