Riihimäen myymälä on nyt suljettu. Eräkontti keskittyy jatkossa palvelemaan yhä paremmin ampumaratatoimijoita, metsästysseuroja ja Metsästäjäliiton jäseniä verkkokauppana.

Eräkontti palvelee jatkossa verkkokauppana

30.09.2020 10:42

Eräkontista löydät jatkossa seura- ja metsästäjäkoulutuksen materiaalit, ammunnan harjoittelun-, kilpailupalkintojen- sekä muiden jäsenpalvelutuotteiden, ja riistanhoidon erikoistuotteet laajalla valikoimalla sekä hyvällä palvelulla.

Nopeat ja edulliset toimitukset tarjoava verkkokauppa palvelee 24 tuntia vuorokaudessa, ja sähköpostissa erakonttiaterakontti.fi sinua palvelee Sanna. Sanna on työskennellyt Eräkontissa vuodesta 2010 ja on innoissaan uudesta.

Hei Metsästäjät!

Panostamme Eräkontissa yhä enemmän palveluun, jotta löydätte kätevästi kaikki jäsenpalvelutuotteet. Vahvistamme metsästyseuroille tuotevalikoimaa nimenomaan ampumataulujen ja ampumaharjoittelun osalta. Valikoimaa tiivistämällä pystymme yhä nopeammin ja tasapuolisemmin palvelemaan Metsästäjäliiton jäseniä ja seuroja.Valikoiman kehittämisessä kuuntelemme mielellämme asiakkaiden toiveita.

Haluamme tarjota metsästäjille iloista ja tarpeeseen perustuvaa palvelua. Teemme yhdessä liiton henkilökunnan kanssa kaikkemme, jotta pystymme vastaamaan metsästäjien sekä liiton jäsenseurojen toiveisiin.

- Sanna Visto, Eräkontti