Corrotech turvaa nuorten metsästysharrastusta myös tulevaisuudessa.

Metsästäjäliiton yhteistyökumppani Corrotech Oy lahjoittaa jokaisesta myydystä asekaapista osan tuotosta liiton nuorisotyöhön

25.05.2022 13:17
Corrotech turvaa nuorten metsästysharrastusta myös tulevaisuudessa.

− Ilokseni voimme todeta saadun summan olevan hieno, yli 10 000 euroa viimeisten parin vuoden aikana. Kiitos siis myös jäsenillemme, jotka ovat kaappia ostaessaan ilmoittaneet haluavansa tukea nuorisotyötämme kertomalla jäsenyydestään. Se tulee auttamaan paljon Metsästäjäliiton tekemää nuorisotyötä, kertoo nuorisotyön asiantuntija Elina Mäkelä Metsästäjäliitosta.

Summa ohjataan nuorten ammuntakoulutuksen ryhmätoimintaan.

– Tuemme nuorten ammuntaharjoittelua maksamalla ratamaksuja ja hankkimalla materiaaleja, jotta nuorten harjoittelu ei jää kiinni kustannuksista. Rahoitusta on jaossa nuorten ryhmätoimintaan tälläkin hetkellä, kertoo lahjoituksen vastaanottanut Mäkelä.

Myös Corrotechin markkinoija Erkki Hurtig pitää erittäin tärkeänä nuorten metsästäjien ja eränkävijöiden kouluttamista.

− Nuoret ovat tulevaisuuden käyttäjiä ja turvallisuus on hyvä opetella ensimmäisenä. Corrotechin kaapit ovat tarkasti testattuja ja niissä aseet pysyvät varmasti turvassa. Corrotechin kaappien turvallisuustestiin kuuluu mm. murtoyritys, viisi henkilöä yrittää murtautua kaappiin sisälle. Yksikään ei ole vielä koskaan onnistunut, Hurtig toteaa.

Metsästäjäliitto ja sen nuorisotyö kiittää Corrotech-yhtiötä yhteistyöstä!

Kuvassa Elina Mäkelä ja Erkki Hurtig iloisissa tunnelmissa Savon Erämessuilla.

Corrotechin kaapit ovat kotimaisia ja niissä on viiden vuoden takuu. Ostamalla kaapin tuet nuorisotyötä ja Metsästäjäliiton jäsenyyden esittämällä saat kaupan päälle koodilukon, jota käyttämällä avaimet eivät ole enää koskaan hukassa.