Metsästysammunnan kilpailutyöryhmä kartoittaa liiton jäsenten mielipiteitä metsästysampumasääntöjen kehittämisestä. Miten sääntöjä tulisi kehittää, jotta saataisiin nykyiset harrastajat säilymään ja uusia, erityisesti nuoria metsästysampujia lisää lajiemme piiriin?

Auta meitä kehittämään metsästysampumasääntöjä

02.02.2021 10:11

OSALLISTU KYSELYYN >> https://zef.fi/s/e0g6rjgm/

Uudet säännöt tulevat voimaan 1.1.2022.

Tällä hetkellä noudatetaan 1.1.2017 voimaan tulleita metsästysampumasääntöjä ja liiton kisasivuilla (www.smlkilpailut.fi) mainittuja sääntöjen tarkennuksia ja täydennyksiä.

Kysely sulkeutuu 28.2.2021. Vastaukset tulevat Suomen Metsästäjäliiton kilpailutyöryhmän käyttöön ja käsitellään täysin anonyymisti.

PS. Jos tunnet iäkkäämpiä metsästysampumalajien harrastajia, niin kysy myös heidän ajatuksia ja laita ne kyselyyn.

Jussi Partanen
metsästysampumapäällikkö