Jäsenseuraetuna sähköinen allekirjoitus.

Metsästäjäliiton jäsenseuroille tarjolla sähköinen allekirjoitusjärjestelmä

06.02.2023 07:42
Jäsenseuraetuna sähköinen allekirjoitus.

Metsästäjäliitto on allekirjoittanut sopimuksen Assently Oy:n kanssa. Sopimuksen kautta Metsästäjäliiton jäsenseurat voivat halutessaan ottaa käyttöön sähköiseen allekirjoittamiseen liittyvät palvelut alennetuin hinnoin.

Alennetun palvelun hinta* Assentlyn on 10 € / kk eli 120 € / vuosi (sis. alv. 24 %). Tällä hinnalla seura saa käyttöönsä 5 kpl asiakirjoja / kk (60 kpl/ vuosi) allekirjoituksineen. Näin ollen etu on merkittävä moneen muuhun markkinoilla tarjolla olevaan järjestelmään.

(*Etuun on laskettu keskimäärin 3 allekirjoittajaa / asiakirja. Ylimenevien asiakirjojen hinta 2,05 € / kpl. Isommista määristä ja tarpeista sovittava aina palveluntarjoajan kanssa erikseen.)

Kaikissa sopimukseen liittyvissä asioissa voitte olla yhteydessä Assentlyyn sähköisesti osoitteella myyntiatassently.com

jaska salonen
Jaska Salonen