Uusi Digi-Jahti ilmestyi – voita HongKong-lahjakortti

Metsästäjäliiton julkaiseman Digi-Jahdin uusi numero on ilmestynyt tänään torstaina 16.11. Vastaa lehden lopussa olevaan palautekyselyyn 30.11. mennessä ja osallistut sadan euron arvoisen HongKong-tavaratalojen lahjakortin arvontaan.

Metsästyskoirien pentukoulutuksen juttusarjassa ovat tällä kertaa vuorossa amerikankettukoira ja plottinajokoira. Kokeneet suurpetomiehet antavat vinkkejä rotujen koulutukseen. Lisäksi muistutellaan mieliin saaliskuvauksen 10 käskyä ja vieraillaan MetsästysMetso-leirillä Pohjois-Savossa. Katso myös video leiriltä!

Lehdestä voit lukea myös saksalaisvieraiden hirvijahtireissusta Suur-Savoon sekä keskisuomalaisen lihanleikkuuyrittäjän palveluista ja koulutuksista.

Lehden kotisivulla voit valita, haluatko lukea Digi-Jahtisi suomeksi vai ruotsiksi. Kun sähköpostiosoitteesi on liiton jäsenrekisterissä, saat aina tiedon lehden ilmestymisestä. Jäsenrekisterin kirjautumisohjeet löydät täältä

Löydät Digi-Jahdin täältä