Uusi Digi-Jahti on ilmestynyt

Metsästäjäliiton julkaiseman Digi-Jahdin vuoden ensimmäinen numero on ilmestynyt. Uuden numeron kunniaksi arvomme lukijoiden kesken viisi Metsästäjäliiton termospulloa. Vastaa lehden lopussa olevaan palautekyselyyn 31.3. mennessä ja osallistut arvontaan.

Uudessa Digi-Jahdissa on useampi juttu pienpetojen metsästyksestä sekä tärkeä muistilista luolametsästyksen harrastajille. Tämän vuoden kaikissa Digi-Jahdeissa kerrotaan metsästyskoirarotujen pentukoulutuksesta, ja sarjan aloittaa nyt suomenpystykorva. Lisäksi hirvenhiihdon moninkertainen suomenmestari antaa vinkkejä lajin harjoitteluun, ja tarjolla on myös kokemuksia kanadalaisesta metsästyskulttuurista. Digi-Jahdista löydät myös ohjeet, kuinka voit saada oman riistavideosi julkaistavaksi lehdessä.

Lehden kotisivulla voit valita, haluatko lukea Digi-Jahtisi suomeksi vai ruotsiksi. Kun sähköpostiosoitteesi on liiton jäsenrekisterissä, saat aina tiedon lehden ilmestymisestä. Jäsenrekisterin kirjautumisohjeet löydät täältä.

Klikkaa Digi-Jahtiin!