Medlemsförmåner

Kvinna dricker kaffe
Du har rejäl nytta av ditt medlemskap i förbundet. Den förmånliga medlemsavgiften återbetalar sig snabbt, eftersom du genast får tillgång till många verkliga förmåner.

Medlemstidningen Jahti-Jakt

Jahti-Jakt är en av de mest uppskattade tidskrifterna inom jaktsektorn i vårt land. Som medlem får du Jahti-Jakt tidningen hemburen fyra gånger per/år. (Om du beställer tidningen är priset per år 42 €.)

Medlemskort och partnerförmåner

Ditt medlemskort berättigar till många förmåner och rabatter som våra samarbetspartner erbjuder.
Som medlem får du rabatt på bland annat bränsle, försäkringar, kryssningar, inkvartering och larmsystem för hemmet.

Utbildningar

Jägarförbundet och distrikten ordnar kontinuerligt utbildningar av hög kvalitet runtom i landet. Medlemmar kan delta i dessa utbildningar till ett förmånligt pris. Vi utvecklar också utbildningar enligt medlemmarnas önskemål.

Tävlingar

Jägarförbundet ansvarar för tävlingsverksamheten inom jaktskytte: som medlem kan du delta i allt från lokala tävlingar till mästerskap på nationell och internationell nivå.

Kommunikation

Vi informerar våra medlemmar om olika evenemang och förändringar som sker inom sektorn. Våra medlemmar underrättas också först om aktuella intressebevakningsfrågor.

Förmånligt

Medlemsavgiften för medlemmar som gått med via en förening delas upp mellan förbundet och distriktet. Årsavgiften för medlemskap i förbundet är 9,50 € per medlem. Varje distrikt lägger några euro till avgiften för att finansiera sin egen verksamhet. Medlemsavgiften för personmedlemmar varierar också i viss mån i de olika distrikten.

Gå med

Sänd en begäran om kontakt till distriktet i din region via online formuläret eller kontakta distriktet per telefon. Distriktet godkänner nya medlemmar så snabbt som möjligt. Både medlemskapet och medlemsförmånerna träder i kraft genast när uppgifterna om en förenings medlemmar har förts in i Jägarförbundets medlemsregister. Medlemskorten postas till medlemmarna fem gånger om året.

Kumppanit

Yhteistyökumppanit

Hakutulokset 1 - 10 / 28

Korttikumppanit

Teokem

Teokem.fi -verkkokauppa tarjoaa edustamiaan tuotteita Metsästäjäliiton jäsenille alehinnoin:

- Dimex -vaatteet -20 %
- Leijona - vaatteet -20 %
- Blåkläder - vaatteet -20 %
- Priha - vaatteet -10 %
- kaikki käsineet -10 %
- Sievin jalkineet -15 %
- SkyPro sivuston tuotteet -20 %

Verkkokauppaan kirjautumalla sekä Metsästäjäliiton jäseneksi tunnistautumalla saa käyttöönsä yllä esitetyt alennukset.

HUOM! Käytä kampanjakoodia metsästäjäliitto2020 rekisteröityessäsi verkkokauppaan ja saadaksesi edut

Otavamedia

Otavamedia tarjoaa lehdistään liiton jäsenille alennuksen – 30 %. Saat sen suoraan täältä

Alennuksessa mukana mm. Metsästys & Kalastus, Erä –lehti, Tekniikan Maailma, Suomen Kuvalehti ja Seura.

Muut kumppanit

Pihlajalinna

Hyödynnä Metsästäjäliiton edut Pihlajalinnassa:

• Ajokortti1 lääkärinlausunto 88 € (-20 %)
  • Reseptin uusiminen 10 € (-37 %)
  • Punkkirokotus 116,20 € (-33 %)
  • Etävastaanotto chat 10 min alkaen 26 € (-10 %)

Pihlajalinna on Suomen johtavia sosiaali- ja terveyspalvelujen tuottajia. Pihlajalinna auttaa suomalaisia elämään parempaa elämää. He tarjoavat laadukkaita sosiaali-, terveys- ja hyvinvointipalveluja lääkärikeskuksissa, sairaaloissa, hammasklinikoilla, liikuntakeskuksissa ja asumispalveluissa ympäri Suomea. He rakentavat palveluita, jotka keskittyvät ihmisten terveenä pysymiseen.

Pihlajalinna Bonuksessa Liiton toimihenkilöiden, Liiton jäsenseurojen jäsenten ja Liiton henkilöjäsenten sekä edellä mainittujen toimijoiden perheiden tai muiden liiton hyväksi tukensa osoittaneiden toimijoiden ostot Pihlajalinnassa kerryttävät liitolle maksettavaa bonusta. Bonusta kerryttävät kaikki yksityis- ja vakuutuskäynnit Pihlajalinnan lääkärikeskuksissa ja sairaaloissa.

Keskitä omat ja perheesi lääkäriasiat Pihjajalinnaan liittymällä pihlajalinna.fi/bonus/metsastaja

Etämetsänomistajat

Yhteistyön tarkoituksena on mm. lisätä ymmärrystä metsästyksen ja metsänkasvatuksen välillä ja ylläpitää metsästysvuokrasopimuksiin liittyviä positiivisia suhteita metsästäjien ja maanomistajien kesken. Yhteistyökumppanit paitsi lisäävät osapuolten keskinäistä tietoa toisistaan, myös viestivät jäsenjulkaisuissaan sorkkaeläinten, suurpetojen-, ja vahinkoeläinten kannansäätelystä, riistan ruokinnasta sekä metsästyksen virkistysvaikutuksista.

Sopimus astuu voimaan heti ja on voimassa vuoden 2022 loppuun saakka

Bodymaja

Bodymaja on Suomen ainoa vain kehonkoostumusmittauksiin erikoistunut toimija. Kokeile uutuuskonseptia helposti kauppakeskuksissa. Saat tietää kehostasi tarkasti lihasten, rasvan määrän ja nestetasapainon. Lisäski haitallisen viskeraalirasvan ja yhteensä noin 40 muuta terveyteesi liittyvää mittaria.

Hyödynnä Metsästäjäliiton -20% jäsenetu ostamalla haluamasi kehonkoostumusmittaus tai mittauspaketti etukäteen verkkokaupasta bodymaja.fi ja käy mittauksessa haluamassasi itsepalvelupisteessä silloin kun sinulle sopii. Hinta sisältää sekä testauksen että erittäin helppolukuisen ja kattavan raportin. Saat edun käyttöösi käyttämällä kassalla jäsenetukoodia: METSASTAJALIITTO . Koodi syötetään "Käytä kuponkikoodi tästä" -painikkeesta.

Mittauspakettien normaalihinnat:

Yksi mittauskerta 19,90 €

Kolme kehonkoostumusmittausta 39,80 €

Rajoittamaton vuosipaketti 79,90 €

Reviiri

Belectro ja Suomen Metsästäjäliitto ry ovat tuottaneet yhdessä Reviiri-ohjelman, jolla metsästysseura voi hallita metsästysvuokrasopimuksiaan nykyaikaisesti netissä ja nähdä metsästysalueensa ja merkintänsä reaaliaikaisesti kartalla. Etu on liiton jäsenseuroille merkittävä. Katso lisää reviiri.org.

Subaru logo

Subarun kampanjatarjouksia Metsästäjäliiton jäsenille löydät mm. Jahti-lehden sivuilta.

Subaru on Seulaset-tähtikuvion japanilainen nimi ja se merkitsee uudelleensyntymistä ja voimaa. Ensimmäinen auto tuotiin markkinoille vuonna 1953 ja sen nimi oli Subaru 360. Tänä päivänä Japanin ja USAn tehtailla valmistetaan vuosittain 900.000 autoa. Subarun symmetrinen neliveto lanseerattiin vuonna 1972 ja Subaru Outback-malli juhli vuonna 2015 20-vuotisjuhlaansa.

Karttakeskus logo

Metsästäjäliiton jäsenetu Karttakaupasta

Metsästäjäliiton jäsenet saavat 20 % alennuksen Tapio Karttakeskuksen OmaKARTTA -tuotteista. OmaKARTTA -palvelusta saat sään ja kulutuksen kestävät karttatulosteet esimerkiksi omalle mökille tai metsästysmaille Voit itse valita karttasi rajauksen ja tulostusmateriaalin – kattavuus koko Suomi. Kartan voit tilata myös tauluna.

Tutustu OmaKARTTAAN: https://www.karttakauppa.fi/omakartta/

Miten alennuksen saa?

Valitse haluamasi kartta ja lisää se ostoskoriin. Lisää koodi ETU-SML ostoskorissa sille varattuun paikkaan ja klikkaa ”käytä kuponki”.

Jos kaikki on valmista, voit siirtyä kassalle maksamaan. Alennus lasketaan normaalihintaisesta OmaKARTTA-tuotteesta. Alennustunnusta ei saa luovuttaa eteenpäin. Lisätietoja: info(at)tapionverkkokauppa.fi tai p. 0294 32 6000 (vaihde).

Verisure

Kodin turvapalveluihin erikoistunut Verisure tarjoaa Metsästäjäliiton jäsenille  veloituksettoman kodinturvakartoituksen ja 300 € alennuksen Suomen suosituimmasta hälytysjärjestelmästä. Verisuren ammattimaisesti valvottu hälytysjärjestelmä tarjoaa murto- ja paloturvan sekä vesi- ja vuotovahti –palvelun. Hälytysjärjestelmään kuuluu 24/7-hälytyskeskusvalvonta kuulo- ja puheyhteydellä sekä kuvatodennuksella. Murron tai palon sattuessa Verisure käsittelee hälytyksen 30 sekunnissa ja välittää oikean avun paikalle. Verisure palvelee yli 300 000 suomalaista. Lue lisää.

Silmäasema

Silmäasemalta huikeat edut Metsästäjäliiton jäsenille!

• Optikon näöntutkimus 0 € (norm. 25 €)
  • Silmien rakennekuvaus 59 € (norm. 79 €)
  • Silmälasit -30 % (sisältää kehykset ja linssit)
  • Aurinkolasit voimakkuuksilla tai ilman -20 %
  • Piilolinssit -25 % (myymälästä ostettuna)
  • Taittovirheleikkauksessa käyneille Rayban -aurinkolasit 0 € (arvo 179 €), paikkakunta- ja leikkauspalvelukohtaiset hinnastot verkkosivuillamme

Edut ovat voimassa toistaiseksi ja saat ne esittämällä voimassa olevan Metsästäjäliiton jäsenkortin.
Alennukset koskevat normaalihintaisia tuotteita

Tervetuloa Silmäasemalle!