Medlemsförmåner

Kvinna dricker kaffe
Du har rejäl nytta av ditt medlemskap i förbundet. Den förmånliga medlemsavgiften återbetalar sig snabbt, eftersom du genast får tillgång till många verkliga förmåner.

Medlemstidningen Jahti-Jakt

Jahti-Jakt är en av de mest uppskattade tidskrifterna inom jaktsektorn i vårt land. Som medlem får du Jahti-Jakt tidningen hemburen fem gånger per/år. (Om du beställer tidningen är priset per år 42 €.)

Medlemskort och partnerförmåner

Ditt medlemskort berättigar till många förmåner och rabatter som våra samarbetspartner erbjuder.
Som medlem får du rabatt på bland annat bränsle, försäkringar, kryssningar, inkvartering och larmsystem för hemmet.

Utbildningar

Jägarförbundet och distrikten ordnar kontinuerligt utbildningar av hög kvalitet runtom i landet. Medlemmar kan delta i dessa utbildningar till ett förmånligt pris. Vi utvecklar också utbildningar enligt medlemmarnas önskemål.

Tävlingar

Jägarförbundet ansvarar för tävlingsverksamheten inom jaktskytte: som medlem kan du delta i allt från lokala tävlingar till mästerskap på nationell och internationell nivå.

Kommunikation

Vi informerar våra medlemmar om olika evenemang och förändringar som sker inom sektorn. Våra medlemmar underrättas också först om aktuella intressebevakningsfrågor.

Förmånligt

Medlemsavgiften för medlemmar som gått med via en förening delas upp mellan förbundet och distriktet. Årsavgiften för medlemskap i förbundet är 9,50 € per medlem. Varje distrikt lägger några euro till avgiften för att finansiera sin egen verksamhet. Medlemsavgiften för personmedlemmar varierar också i viss mån i de olika distrikten.

Gå med

Sänd en begäran om kontakt till distriktet i din region via online formuläret eller kontakta distriktet per telefon. Distriktet godkänner nya medlemmar så snabbt som möjligt. Både medlemskapet och medlemsförmånerna träder i kraft genast när uppgifterna om en förenings medlemmar har förts in i Jägarförbundets medlemsregister. Medlemskorten postas till medlemmarna fem gånger om året.

Kumppanit

Yhteistyökumppanit

Hakutulokset 1 - 10 / 17

Korttikumppanit

Teokem

Teokem.fi -verkkokauppa tarjoaa edustamiaan tuotteita Metsästäjäliiton jäsenille alehinnoin:

- Dimex -vaatteet -20 %
- Leijona - vaatteet -20 %
- Blåkläder - vaatteet -20 %
- Priha - vaatteet -10 %
- kaikki käsineet -10 %
- Sievin jalkineet -15 %
- SkyPro sivuston tuotteet -20 %

Verkkokauppaan kirjautumalla sekä Metsästäjäliiton jäseneksi tunnistautumalla saa käyttöönsä yllä esitetyt alennukset.

HUOM! Käytä kampanjakoodia metsästäjäliitto2020 rekisteröityessäsi verkkokauppaan ja saadaksesi edut

Otavamedia

Otavamedia tarjoaa lehdistään liiton jäsenille alennuksen – 30 %. Saat sen suoraan täältä

Alennuksessa mukana mm. Metsästys & Kalastus, Erä –lehti, Tekniikan Maailma, Suomen Kuvalehti ja Seura.

Viking Line

Viking Line tarjoaa Suomen Metsästäjäliiton jäsenille sekä risteilyt että reittimatkat erikoishintaan. Punaisilla laivoilla seilaat mukavasti metsästysmatkalle Ruotsiin, Viroon tai Ahvenanmaalle. Merimatkalla on aikaa laittaa jahtisuunnitelmat kuntoon ja syödä hyvin. Risteily Tallinnaan, Tukholmaan tai vuorokaudeksi saaristoon taas tarjoaa rentouttavan maisemanvaihdoksen hyvässä seurassa.

Jäsenetuhinnat löydät täältä.

Holiday Club

Holiday Club Resorts Oy tarjoaa vähintään 15 % alennuksen Holiday Club -kylpylähotellien, Villas- ja Chalets-huoneistojen sekä loma-asuntojen päivän hinnasta. Lisäksi Holiday Club voi tarjota kampanjaluonteisesti lisäetuja.

Metsästäjäliiton jäsenet tekevät majoitusvaraukset sekä maksavat varaukset Holiday Clubin verkkokaupassa. Hotellivarausta tehtäessä kampanjakoodiksi on syötettävä Metsästäjä15

Jäsenetu on voimassa 31.12.2020 asti.

Satas Saariselkä

Santa’s Hotel Tunturissa syksyisin 1.8.-31.10 erikoistarjous Metsästäjäliiton jäsenille.

Saunallinen huoneisto 2-4 hengelle 115 EUR/vrk sisältäen aamiaisen, kuntosalin ja lemmikkilisän, jos metsästyskaveri on matkassa mukana.

Jäsenkortti esitettävä, tarjoushintaisia huoneistoja rajoitetusti.

Satas Kalajoki

Metsästäjäliiton jäsenille Superior-huone Standardin hinnalla ajoilla:

Kahden hengen huone 139 €/vrk , perhe 2 aikuista + 1–2 lasta 165 €/vrk.

Hinnat sis. majoituksen merinäköalahuoneessa, hyvän olon aamiaisen sekä kylpylän ja sisäleikkipuiston vapaan käytön. Etua vastaan esitettävä voimassa oleva jäsenkortti. Paikkoja rajoitetusti. Hotelliesittely tästä.

Härmän Kylpylä

Härmän kuntokeskus/Härmän kylpylä tarjoaa:

• Lomapakettietu: 2 vrk 140 €/hlö. Majoitus 2 hh. Sis. mm. 2 x aamiainen, 2 x lounas tai päivällinen, kylpylän vapaa käyttö.
  • Ryhmille vapaapaikkaetu esim.
    • 20 maksavaa hlöä 1 vapaa paikkaa + kuljettaja
    • 40 maksavaa hlöä 2 vapaata paikkaa + kuljettaja

Varattaessa mainittava jäsenedusta ja paikan päällä esitettävä jäsenkortti.

Etu on voimassa toistaiseksi, ei joulunaikaan.

Hotel Anna

Hotel Anna tarjoaa Metsästäjäliiton jäsenille 10% alennuksen päivän hinnasta kun varaus tehdään kotisivun kautta.

Alennetut hinnat päivittyvät huonehintoihin kirjoittamalla ”Promo code” kenttään Metsastajaliitto.

Yhteystiedot Hotel Anna, Annankatu 1, 00120 Helsinki. Puh 09 - 616 621. sähköposti: infoathotelanna.fi

Hotel Arthur

Hotel Arthur tarjoaa 10% alennuksen majoituksesta päivän hinnasta suoraan hotellista varattaessa puhelimitse: 09-173441, sähköpostitse: receptionathotelarthur.fi tai kotisivun varausmoottorista  koodilla: METSASTAJALIITTO.

Ravintola Arthurissa 10% alennus a la carte hinnoista. Varausten / tilausten yhteydessä on mainittava METSÄSTÄJÄLIITON JÄSENEDUT

Etu on henkilökohtainen jäsenkorttia näyttämällä, tarkoitettu vapaa-ajan matkustukseen eikä voida yhdistää muihin tarjouksiin.

Iitti Golf

Kahden kentän golf- ja majoituspaketti
Iitti Golf tarjoaa yhteistyössä Lahden Golfin ja Hotel Radalla:n kanssa Suomen Metsästäjäliiton jäsenille kahden kentän golf- ja majoitusedun. Tule viettämään laatuaikaa golfin sekä muiden aktiviteettien parissa ja rentoutumaan Hotel Radalla:n kotoisissa puitteissa.

Pakettihinta sisältää pelikierroksen Iitti Golfissa, pelikierroksen Lahden Golfissa ja majoittumisen Hotel Radalla (1 yö). Hotellimajoittumiseen sisältyy aamiainen ja rantasaunan käyttö.

Hinta kahdelta henkilöltä 229€ /2hlö.
Hinta yhdelle henkilölle (yhden hengen huoneessa) 147€ /hlö.

Tarjous on voimassa 1.6.2020 alkaen, golfkauden 2020 ajan.

Varaaminen ja lisätietoja: caddiemasteratiittigolf.com /0291700757 (0,44€ /min + ppm)
Mainitsethan varatessasi varauskoodin METSÄSTÄJÄLIITTO2020
Oikeus etuhintaan todistetaan Metsästäjäliiton jäsenkorttia näyttämällä.

Iitti Golf
Iitintie 684 47400 Kausala
caddiemasteratiittigolf.com

Lahden Golf