Hälsningar från Internationella Jakt- och Fiskemässan i Riihimäki

10.06.2024 09:51

Vid Finlands Jägarförbunds utställningsmonter presenterades förbundets verksamhet och våra medlemsförmåner utförligt. Vår organisations tema för 2024 är säkerhet, vilket återspeglades i montern på många sätt.

På programscenen talade förbundets egna experter och gäststjärnor om aktuella ämnen och bekantade mässbesökarna med jaktens och viltvårdens hemligheter.

Läs mer: www.eramessut.fi/se

Den Internationella Jakt- och Fiskemässan är den största mässan i branschen som anordnas i Finland. Mässan har organiserats i Riihimäki sedan 1972. För 25 gången kommer mässan att hållas i Riihimäki Idrottspark den 7 till 9 juni 2024. Den lummiga Idrottsparken är en bekväm och trevlig plats för mässan. Jakt-, fiske-, vandrings- och naturentusiaster samt yrkesverksamma får en chans att utforska de kommersiella tjänster och produkter som finns tillgängliga och träffa experter från olika nationella organisationer som är verksamma inom området.

Vi ses 2026 i Riihimäki!

Suvi Honkavaara