Tidningen Jahti-Jakt

Jahti-Jakt är Jägarförbundets medlemstidning, som utkommer fem gånger om året. Som medlem i Jägarförbundet får du Jahti-Jakt hemburen direkt i din brevlåda.

I varje nummer

• Jagar vi säsongens vilt
  • Vi presenterar olika jaktföreningar och intressanta jägare
  • Ger vi information om bland annat jakt och viltvård och jakthundar
  • Svarar vi på läsarnas kvistiga frågor
  • Förmedlar nyheter, recept och tips olika vilträtter

Den förnyade tidningen Jaht-Jakt utkommer som en tidskrift fem gånger om året. Du kan också beställa lösnummer av tidningen Jahti-Jakt.

Läs tidningen på internet

Den tryckta tidningen går hand i hand med vår webbplats Jahtimedia.fi. På internet hittar du videor som kompletterar artiklarna i Jaht-Jakt eller information om samma ämne ur en annan synvinkel.

Som medlem i Jägarförbundet kan du också läsa Jahti-Jakt som e-tidning via medlemsregistret. Logga in i medlemsregistret genom att använda ditt eget namn som användarnamn. Som lösenord använder du medlemsnumret som finns på ditt medlemskort och ditt postnummer efter varandra utan mellanslag. Byt lösenordet när du loggar in första gången.

Jahtimedia.fi är Jägarförbundets och medlemstidningen Jahti-Jakts webbplats, där vi publicerar jaktrelaterade artiklar, intervjuer och videor. Ämnesområden är bland annat jakt, vilt, jakthundar, viltmat, jaktskytte och utrustning. Jahtimedia.fi är samtidigt också jakthobbyns fönster mot den breda allmänheten och för alla som rör sig i naturen.