Valokuvakilpailu

Osallistu kilpailuun ja voita!

Ota kauden 2019–2020 paras jahtikuva ja voita Meoptan MeoPro 8x56 HD -katselukiikarit! (arvo 579 €).

Osallistujien kesken arvomme myös joka kuukausi Eräkontin 100 euron lahjakortin.

Tähtäimessä kauden
kovin kuvasaalis

Onko kamera mukanasi jahtireissuilla? Me Metsästäjäliitossa jahtaamme nyt kuvia, jotka parhaiten henkivät metsästyksen ainutlaatuista tunnelmaa. Kuvasi voi olla upea luontokuva, jännittävä jahtitilanne, yhteisöllinen seuruemetsästyskuva, arvokas riistanhoitoteko tai vaikkapa herkullinen riistaruokahetki. Etsimme aitoja kuvia, jotka viestivät uusista arvoistamme » Metsästäjäliiton arvot.

Osallistuminen ja säännöt

Kuvakilpailun Säännöt

1. Metsästäjäliiton valokuvauskilpailuun voivat osallistua sekä ammattilaiset että harrastelijakuvaajat. Voit lähettää kilpailuun niin monta kuvaa kuin haluat. Kilpailuaika on 1.9.2019–29.2.2020.

2. Voittajakuvan valinnassa painotamme kuvanlaatua, aihevalintaa, tunnelmaa ja persoonallista näkökulmaa. Etsimme kuvia, jotka kuvaavat Metsästäjäliiton arvomaailmaa.

3. Sinulla tulee olla oikeus käyttämääsi materiaaliin ja sen levittämiseen, eikä se saa loukata kenenkään tekijänoikeuksia tai muita immateriaalioikeuksia. Kuvan on oltava myös hyvän maun mukainen ja aiheeseen liittyvä. Metsästäjäliitto pidättää oikeuden hylätä kilpailusta kuvat, jotka ovat loukkaavia, sopimattomia tai liiton arvojen vastaisia.

4. Metsästäjäliitto voi vapaasti hyödyntää kilpailuun osallistuneita kuvia Jahti-lehdessä sekä liiton verkkosivuilla, sosiaalisessa mediassa ja muissa Metsästäjäliiton valitsemissa kanavissa.

5. Lähettämäsi kuvan tulee olla kooltaan 1–10 Mt (2 400 x 1 600 pikseliä / 1 600 x 2 400 pikseliä). Älä lisää kuvaan vesileimaa tai nimeäsi.

Voit voittaa upeita palkintoja

Jahtikauden parhaan kuvan ottaja voittaa kiikarit (arvo 579 €) tai vaihtoehtoisesti 500 euron lahjakortin Eräkonttiin. Lisäksi kaikki kilpailuun hyväksyttyjen kuvien kuvaajat osallistuvat joka kuukausi arvontaan, jossa voi voittaa 100 euron lahjakortin Eräkonttiin.

Lähetä kuvasaaliisi alla olevalla lomakkeella

Sano se kuvin, mutta kerro myös muutamalla sanalla, mikä teki kuvan tilanteesta ikimuistoisen.

Tutustu kilpailun kuvasatoon

#jahtihetki