Metsästäjäliitto hakee ammattitaitoista, oma-aloitteista ja innostunutta henkilöä koordinoimaan ja kehittämään vapaaehtoista vesilintujen levähdysalueverkostoa maahamme yhteistyössä BirdLifen hankevetäjän kanssa, MMM:n rahoittamassa SOTKA-hankkeessa.

Metsästäjäliittoon haetaan määräaikaista hankevetäjää

22.04.2020 07:27

Hankevetäjän työ Metsästäjäliitossa sisältää vapaaehtoisen vesilintujen levähdysalueverkoston luomiseen tähtäävien koulutus- ja keskustelutilaisuuksien sekä neuvonnan järjestämistä metsästäjille ja maanomistajille.

Työ sisältää myös tieteellisten tutkimusartikkelien analysointia sekä koulutusmateriaalin itsenäistä suunnittelua ja tuottamista. Työn suorittamispaikasta sovitaan tarkemmin ja etätyö on osittain mahdollista. Työ edellyttää matkustusvalmiutta. Oma auto on tarpeellinen ja kilometrikulut korvataan. Hankevetäjä toimii Metsästäjäliiton Luonnon- ja riistanhoitopäällikön sekä hankkeen ohjausryhmän ohjauksessa.

Työn suorittamisessa edellytetään vesilintujen ekologian, metsästyksen ja siihen liittyvän aihepiirin perusteellista tuntemusta sekä hyviä esiintymis- ja vuorovaikutustaitoja. Edellytämme myös koulutusalan kokemusta.

Toimeen valitulla on myös näyttöjä laadukkaasta kirjallisesta materiaalin tuottamisesta. Työssä perehdytään aluksi olemassa olevaan kansainväliseen tieteelliseen tutkimustietoon ja haastatellaan asiantuntijoita, minkä jälkeen koostetaan raportti, joten englannin kielen osaaminen on välttämätöntä. Etäneuvotteluohjelmien käyttö sekä Microsoft Office-ohjelmien hyvä hallinta on tarpeen (Word, Excel, PowerPoint).

Työssä tarvitaan osaamista nettisivujen päivittämiseen ja kykyä hyödyntää sosiaalista mediaa. Kosteikkojen perustamiseen, vesilintujen elinympäristön kunnostamiseen sekä metsästysseuratoimintaan liittyvä kokemus katsotaan eduksi.

Työn kokonaiskesto on 24 kuukautta. Työ tulee ottaa vastaan 1.7.2020 tai sopimuksen mukaan.

Hakemukset palkkatoiveineen ja ansioluettelot, joita ei palauteta, tulee lähettää osoitteeseen rekryatmetsastajaliitto.fi 15.5.2020 klo 16.00 mennessä.

Tiedustelut 27.4. alkaen  Metsästäjäliiton Luonnon- ja riistanhoitopäällikkö Ere Grenfors 050-569 8916 ere.grenforsatmetsastajaliitto.fi

Kysyttävää? Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Ere Grenfors
luonnon- ja riistanhoitopäällikkö