Uusi Digi-Jahti on ilmestynyt – voita termospullo

Metsästäjäliiton julkaiseman Digi-Jahdin uusi numero on ilmestynyt tänään tiistaina 5.6. Vastaa lehden lopussa olevaan palautekyselyyn 19.6. mennessä ja osallistut Metsästäjäliiton logolla varustetun termospullon arvontaan. Termospulloja arvotaan kaksi kaikkien vastanneiden kesken.

Metsästyskoirien pentukoulutuksen juttusarjassa jatkuu, ja tällä kertaa vuorossa on saksanseisoja. Riihimäen Kansainväliset Erämessut alkavat torstaina 7.6., ja digistä pääset katsomaan Metsästäjäliiton osaston ohjelman. Lisäksi kerrotaan Helsingin riistakoulutettujen poliisien koulutustapahtumasta, jossa Metsästäjäliitto oli mukana. Katso myös video! Metsästäjien kesäajan liikuntamuodot ovat nekin esillä ja esiin nostetaan myös Metsästäjäliiton uudet villisikavideot. Klikkaa lukemaan!

Lehden kotisivulla voit valita, haluatko lukea Digi-Jahtisi suomeksi vai ruotsiksi. Kun sähköpostiosoitteesi on liiton jäsenrekisterissä, saat aina tiedon lehden ilmestymisestä. Jäsenrekisterin kirjautumisohjeet löydät täältä.

Lue Digi-Jahtia