Erämessut lähestyvät – Metsästäjäliitto mukana

Riihimäen Erämessut järjestetään 7.–10.6.2018. Metsästäjäliitto on mukana messuilla isolla ulko-osastolla (U480), joka sijaitsee kaksilta edellisiltä Erämessuilta tutulla paikalla Sako-areenan vieressä.

Metsästäjäliiton osastolla esitellään liiton toimintaa ja uutuutena on ohjelmalava, jossa haastatellaan päivittäin mielenkiintoisia vieraita. Ohjelmassa on myös supikoiran nylky- ja sorsanpesän rakennusnäytöksiä. Lauantaina kello 13 lavalla vierailee Eränkävijät tv-sarjan tuottaja Teemu Hostikka sekä ilomantsilainen suurpetomies Ari Turunen Venla-pystin kanssa. Katso lavan tarkempi ohjelma ohesta.

Lauantaina ja sunnuntaina kello 11–13 liiton osastolla järjestetään seuratoimintaklinikka, jossa Metsästäjäliiton järjestöpäällikkö Teemu Simenius ja koulutuspäällikkö Ere Grenfors vastaavat metsästäjien seuratoimintaan liittyviin kysymyksiin. Tule kysymään, jos askarruttaa!

#metsojaminä

Metsästäjäliiton uusi metsomaskotti on saanut nimen Mainio Metso. Mainio Metso esiintyy ensi kertaa Riihimäen Erämessuilla kierrellen messualueella ja liiton osastolla.

Ota kuva Mainio Metson kanssa ja jaa kuva Facebookissa tai Instagramissa tunnisteella #metsojaminä. Näytä jakamasi kuva liiton osastolla ja saat uuden oranssin Metsästäjäliitto-ämpärin! Kaikkien kuvan jakaneiden kesken arvotaan vielä messujen jälkeen 50 € lahjakortti Eräkonttiin.

Liiton osastolla järjestetään myös vesilintulajien tunnistuskilpailu, jonka palkintona on uusi ämpäri, mikäli tunnistaa kaikki lintulajit. Lapsille on oma leikkimielinen karhukoe-kisa tuotepalkintoineen. Ämpäreitä jaetaan yhteensä 100 kpl/messupäivä.

Nähdään messuilla!

15 Experience Bowhunting Club, jousimetsästys

Seuratoimintaklinikka

Lauantaina ja sunnuntaina kello 11–13
Tule kysymään tai kertomaan huolesi metsästysseuratoimintaan liittyen. Metsästäjäliiton järjestöpäällikkö Teemu Simenius ja koulutuspäällikkö Ere Grenfors vastaavat metsästäjien kysymyksiin.

Toiminnanjohtaja ja varapuheenjohtaja tavattavissa

Tapaa Metsästäjäliiton toiminnanjohtaja Heli Siitari liiton osastolla lauantaina ja sunnuntaina kello 12–14. Varapuheenjohtaja Ilkka Mäkelä on myös paikalla lauantaina kello 12–14.