Etsimme asiakaspalveluhenkistä ja reippaan työotteen omaavaa ICT-suunnittelijaa monipuolisiin IT-tehtäviin.

Metsästäjäliitto tarjoaa ICT-suunnittelijalle mielenkiintoista tehtävää

13.08.2020 12:01

Tehtäviisi kuuluvat erilaisten tietoteknisten ongelmien ratkominen, käytön tuki, koulutustehtävät, palvelin- ja verkkoympäristöstä huolehtiminen, laitteistojen ja sovellusten asentaminen käyttökuntoon sekä jäsenrekisteriin liittyvät työtehtävät.

Olet asiakaspalveluhenkinen ja oma-aloitteinen ja sinulla on kyky ratkaista teknisiä ongelmia ja halu oppia uutta. Omaat jonkin verran kokemusta it-tuesta, sekä palvelinympäristön ja verkkojen ylläpidosta.

Toivomme sinulta soveltuvaa teknistä koulutusta, aiempaa kokemusta IT-tukihenkilön tehtävistä, hyviä vuorovaikutustaitoja, tietoturvaosaamista sekä tietoliikenneverkkojen tuntemusta.

Sinulla on kokemusta päätelaitteiden käyttöjärjestelmistä (Windows, Mac OS X, iOS ja Android), käyttäjähallintatuotteiden perustuntemusta ja osaaminen AD käyttäjähallinnasta.

Tarjoamme mielekästä työtä mukavassa työporukassa sekä hyvät työsuhde-edut.

Tehtävän toimipaikka on Riihimäellä. Työtehtävä on toistaiseksi voimassa oleva ja sisältää 6 kk:n koeajan.

Hakemuksesi voit lähettää cv:n ja palkkatoiveen kera rekryatmetsastajaliitto.fi. Toimi nopeasti, täytämme paikan sopivan henkilön löytyessä. Haku päättyy 31.8.2020.