Uusi Digi-Jahti ilmestyi – voita termospullo tai DVD-paketti!

Metsästäjäliiton julkaiseman Digi-Jahdin uusi numero on ilmestynyt. Vastaa lehden lopussa olevaan palautekyselyyn 31.8. mennessä ja osallistut termospullon ja metsästysaiheisen DVD-paketin arvontaan! Molempia arvotaan kaksi kaikkien vastanneiden kesken.

Uudessa digissä jatkuu metsästyskoirarotujen pentukoulutuksen juttusarja, tällä kertaa vuorossa on kultainennoutaja. Noutajien monipuolisuudesta kertoo myös juttu noutajasta kanalinnustuksen apurina. Lisäksi digissä esitellään uusi toiminnanjohtaja Heli Siitari ja julkaistaan mielenkiintoinen juttu sorsanpesien tuhoajista. Mukana on myös ohjeet, miten voit tulla mukaan Suomen suurimpiin peijaisiin 4.11.2017. Ääneen pääsee myös paraislainen nuori metsästäjä. Klikkaa lukemaan!

Lehden kotisivulla voit valita, haluatko lukea Digi-Jahtisi suomeksi vai ruotsiksi. Kun sähköpostiosoitteesi on liiton jäsenrekisterissä, saat aina tiedon lehden ilmestymisestä. Jäsenrekisterin kirjautumisohjeet löydät täältä.

Klikkaa Digi-Jahtiin!