Ehdota juhlavuoden metsästäjää

juhlavuoden metsästäjä

Metsästäjäliitto täyttää vuonna 2021 100-vuotta

Metsästäjäliitto viettää ensi vuonna 100-vuotisjuhlavuotta. Juhlistamme historiaamme nostamalla esiin metsästykseen positiivisesti vaikuttaneita henkilöitä kautta aikain.

Ilmianna sellainen metsästystoveri, joka on vaikuttanut myönteisesti metsästykseen tavalla tai toisella. Hän voi olla vaikka sinut metsästykseen perehdyttänyt läheinen, joku reilu jahtikaveri tai vaikka metsästysharrastusta somessa positiivisesti esiintuova henkilö. Joku, joka on toiminnallaan vaikuttanut positiivisesti metsästykseen tai vaikkapa oman metsästysretkesi onnistumiseen.

Nostamme henkilöitä esille juhlavuoden aikana viikoittain. Kysythän luvan kuvan ja nimen julkaisuun ehdottomaltasi henkilöltä tai perikunnalta. Pidätämme oikeuden muokata tarinoita. Voit myös valita, haluatko kuvan ja tarinan arkistoitavaksi Suomen Metsästysmuseon arkistoon, jolloin aineisto on tutkijoiden käytettävissä jatkossa.

Palkitsemme julkaistut henkilöt ilmoittajineen tuotepaketilla.
Osallistumisaikaa 30.06.2021 asti.

Täytä lomake

Vain yksi tiedosto.
Rajoitus: 32 MB.
Sallitut tiedostotyypit: gif, jpg, png.