Metsästäjäliiton vuoden seuraksi Lumijoen Metsästysyhdistys

Kuvassa vasemmalta vuoden seuraksi valitun Lumijoen Metsästysyhdistyksen puheenjohtaja Jussi Poutiainen, Metsästäjäliiton puheenjohtaja Tuomas Hallenberg ja liiton vt. toiminnanjohtaja Teemu Simenius.

Metsästäjäliiton vuoden seuraksi valittiin Oulun piirissä toimiva Lumijoen Metsästysyhdistys. Palkinnon kävi vastaanottamassa Metsästäjäliiton kevätliittokokouksessa 20.5. seuran puheenjohtaja Jussi Poutiainen.

Lumijoen Metsästysyhdistys on aktiivisesti kehittänyt toimintaansa niin metsästysammunnan, riistanhoidon ja koiratoiminnan parissa. Yhdistys tarjoaa nuorille mahdollisuuden harjoitteluun ja harrastukseen tutustumiseen niin säännöllisen ilmakivääriammunnan kuin seuralle hankitulla ammuntasimulaattorin kautta. Ammunnan harjoittelu on maksutonta kaikille paikkakunnan nuorille. Riistalaskennat ja koirakoetoiminta värittävät mukavasti seuran toimintakalenteria. Vuoden 2015 hirvenjuoksun SM-kilpailut järjestänyt yhdistys on valmistautunut SM-kilpailujen järjestämiseen myös tulevaisuudessa.

Seuran toimintaa on kehitetty esimerkiksi keskitetyn jäsenlaskutuksen sekä metsästysvuokrasopimusten hallinnassa Reviiri-palvelun kautta. Yhdistyksessä on noin 450 jäsentä.

Onnittelut koko seuralle ja sydämelliset kiitokset tärkeästä työstä metsästyksen ja riistanhoidon eteen!