Uusi Digi-Jahti on ilmestynyt – voita DVD-paketti!

Metsästäjäliiton julkaiseman Digi-Jahdin uusi numero on ilmestynyt tänään torstaina 18.5. Vastaa lehden lopussa olevaan palautekyselyyn 31.5. mennessä ja osallistut metsästysaiheisen DVD-paketin arvontaan!

Lehdessä jatkuu metsästyskoirarotujen pentukoulutusten juttusarja, nyt vuorossa on suomenajokoira. Mukana on myös raportti ilma-aselajien SM-kisoista Tampereelta sekä juttu karhunmetsästyksestä Kanadassa. Kanadasta tarjolla on myös videoita karhun syöttipaikalta. Lisäksi voit lukea vinkit metsästysseuran oman majan rakentamiseen ja lisätietoa uudesta koulutuksesta jousimetsästäjille. Mukana on myös ohjeet, miten voit saada oman riistavideosi julkaistavaksi Digi-Jahtiin.

Lehden kotisivulla voit valita, haluatko lukea Digi-Jahtisi suomeksi vai ruotsiksi. Kun sähköpostiosoitteesi on liiton jäsenrekisterissä, saat aina tiedon lehden ilmestymisestä.Jäsenrekisterin kirjautumisohjeet löydät osoitteesta http://www.metsastajaliitto.fi/jasenrekisteri

Löydät Digi-Jahdin osoitteesta http://www.digijahti.fi