Suomen Metsästäjäliitto hakee toiminnanjohtajaa

Suomen Metsästäjäliitto hakee toiminnanjohtajaa. Tehtävän menestyksekäs hallinta edellyttää soveltuvaa korkeakoulututkintoa sekä metsä- ja luontosektorin kattavaa tuntemusta. Valittavalta henkilöltä odotamme vahvaa edunvalvonnan ja viestinnän osaamista sekä näyttöjä menestyksekkäästä esimiestyöstä. Kielitaito, erityisesti englanti ja ruotsi, ovat tarpeen kansainvälisen yhteistyön hoitamisessa. Muu kielitaito luetaan eduksi. Metsästysharrastuksen sekä järjestötoiminnan vahva tuntemus ovat toiminnanjohtajan perusominaisuuksia.

Tehtävän toimipaikka on Riihimäellä. Toiminnanjohtaja johtaa liittotoimistoa, jossa on 13 työntekijää. Tehtävään valittavalta edellytämme hyvää matkustusvalmiutta.

Hakemukset palkkatoiveineen osoitetaan puheenjohtaja Tuomas Hallenbergille Suomen Metsästäjäliiton osoitteeseen PL 91, 11101 Riihimäki tai sähköpostilla tuomas.hallenberg (at) metsastajaliitto.fi viimeistään 15.5.2017.

Lisätietoja tehtävästä antavat

Puheenjohtaja Tuomas Hallenberg, 040 528 6069
Varapuheenjohtaja Ilkka Mäkelä,  0500 831 116

SUOMEN METSÄSTÄJÄLIITTO ­­­– FINLANDS JÄGARFÖRBUND

Metsästäjäliitto on Suomen suurin ja vanhin vapaaehtoinen metsästäjien etujärjestö. Liitto on perustettu vuonna 1921.
Metsästäjäliittoon kuuluu jäseninä 2 700 metsästysseuraa sekä näiden 160 000 jäsentä. Metsästäjäliitolla on 16 alueellista piiriä ja toimisto Riihimäellä, jossa sijaitsevassa Erätalossa toimii myös liiton ja piirien omistama Oy Eräkontti Ab.