Aitoja etuja

Jäsenedut
Jäsenyydestämme on sinulle paljon hyötyä. Edullinen jäsenmaksu maksaa itsensä nopeasti takaisin, sillä saat heti käyttöösi monia aitoja etuja.

Jahti-jäsenlehti

Jahti on yksi maamme arvostetuimmista metsästysalan lehdistä. Jäsenenä saat sen viisi kertaa vuodessa kotiin kannettuna. (Lehden vuosihinta erikseen tilattuna 42 €).

Jäsenkortti ja kumppaniedut

Jäsenkorttisi oikeuttaa lukuisiin kumppaniemme tarjoamiin etuihin ja alennuksiin.
Jäsenenä saat edullisemmin muun muassa polttoainetta, vakuutuksia, risteilyjä, majoitusta ja kodinturvaa.

Koulutuksia

Metsästäjäliitto ja sen piirit järjestävät laadukkaita koulutuksia koko maassa. Osallistuminen näihin koulutuksiin on jäsenelle edullista. Kehitämme koulutuksia jäsenten toiveiden mukaisesti.

Kilpailuja

Metsästäjäliitto vastaa metsästysammunnan kilpailutoiminnasta: jäsenenä voit osallistua kilpailuihin aina paikallistasolta kansainvälisille kisakentille.

Viestintää

Tiedotamme jäseniämme alan tapahtumista ja muutoksista. Kerromme myös ajankohtaisista edunvalvonnan asioista ensimmäiseksi jäsenillemme.

Liittyminen on helppoa

Edullisesti

Seuran kautta liittyneiden jäsenmaksu koostuu liitolle ja piirille menevistä osuuksista. Liiton vuotuinen jäsenmaksu on 9,50 € jäsentä kohden. Jokainen piiri lisää hintaan muutaman euron oman toimintansa rahoittamiseksi. Henkilöjäsenten jäsenmaksu vaihtelee myös jonkin verran piireittäin.

Liity

Lähetä yhteydenottopyyntö verkkolomakkeella alueesi piiriin tai ota yhteyttä puhelimitse. Piiri hyväksyy uudet jäsenet mahdollisimman nopeasti. Sekä jäsenyys että jäsenedut astuvat heti voimaan, kun seuran kaikkien jäsenten tiedot on kirjattu Metsästäjäliiton jäsenrekisteriin. Jäsenkorttien postitus jäsenille tehdään viisi kertaa vuodessa.

Kysyttävää? Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Teemu Simenius
järjestöpäällikkö