Metsästäjäliitto kouluttaa osaavia ja vastuullisia metsästäjiä

Koulutukset ovat Metsästäjäliiton merkittävä jäsenpalvelu. Ne on tarkoitettu ensisijaisesti jäsenille ja jäsenseuroille. Osaan koulutuksista voivat osallistua myös liittoon kuulumattomat. Liittymällä jäseneksi pääset hyödyntämään koulutustarjontaa kokonaisuudessaan.

Vastuullinen ja osaava jäsenistö on yksi Metsästäjäliiton toimintaa ohjaavista painopistealueista. Muuttuvassa maailmassa metsästäjät tarvitsevat uudenlaisia taitoja. Myös kiinnostuksen kohteet ja tavoitteet omalle harrastukselle ovat entistä monimuotoisemmat. Tavoitteenamme Metsästäjäliitossa on, että suomalaiset metsästäjät ovat vastuullisen metsästyksen edelläkävijöitä, ja että metsästysseurojen toimintaedellytykset säilyvät muuttuvassa maailmassa.

Metsästäjäliitto piireineen tarjoaa monipuolista koulutusta. Seuroille järjestetään esimerkiksi koulutusta  jäsenpalveluiden ja seuratoiminnan tueksi. Voit myös kehittää taitojasi vaikkapa riistankäsittelyssä, metsästystaidoissa sekä riistan- ja luonnonhoidossa. Kehitämme jatkuvasti koulutuksiamme vastaamaan jäsenistön ja jäsenseurojen kysyntää. Jäsenenä voit esimerkiksi esittää toiveita uusista koulutuksista omassa piirissäsi tai Metsästäjäliitossa.

Ajankohtaiset koulutukset löydät Tapahtumakalenterista >>

Metsästäjäliitto kouluttaa