Hallinnoi metsästysvuokrasopimuksia helposti sähköisesti

Belectron ja Metsästäjäliiton yhdessä toteuttama metsästysalueiden hallintajärjestelmä Reviiri helpottaa metsästysvuokrasopimusten laatimista ja hallinnointia sekä tarjoaa reaaliaikaisen kartan alueista jäsenten käyttöön.

Kun sopimuskanta on Reviirissä, näette vaivatta esimerkiksi lähiaikoina umpeutuvat sopimukset, ja käytössänne on myös aina ajan tasalla oleva metsästysalueiden kartta. Järjestelmän avulla metsästysvuokrasopimukset voidaan myös laatia sähköisesti ja tulostaa vuokraajalle myös perinteinen paperiversio.

Karttasovellus metsästyksen avuksi

Metsästysseura voi merkitä vaikkapa riistanhoitosuunnitelmaan, hirvipassit tai muut metsästykseen liittyvät paikat suoraan kartalle. Seuranne jäsenet voivat hyödyntää metsästysalueiden karttaa reaaliaikaisesti (tarvitaan b-bark-sovellus). Tällöin metsällä ollessa ei tarvitse arvailla, mitä alueella saa metsästää. Näet myös seuran rajat, itsesi, passipaikat ja koiran samanaikaisesti kartalla.

Metsästysalueiden rajat näkyvät myös b-bark-sovelluksen ilmaisversiossa, mutta koiratutka vaatii maksullisen lisenssin.

Reilusti edullisempi Metsästäjäliiton jäsenille

Lisenssimaksu Metsästäjäliiton jäsenseuroille 49,50 e/vuosi (muille 99 e). Lisäksi Metsästäjäliitto maksaa jäsenseurojensa Reviirin käytöstä koituvat Maanmittauslaitoksen materiaalikulut (muille 0,244 EUR/kiinteistö/vuosi). Myös Reviiri ry:n jäsenmaksu jää pois liiton jäsenseuroilta (muille 10 e/v).

Tarkemman hintalaskurin löydät täältä.

Reviirin kotisivut löytyvät osoitteesta www.reviiri.org.