Vapaaehtoiseksi erämessuille

Pohjois-Suomen Erämessujen talkooväkeä 2019
Erämessut kokoavat yhteen ammattilaiset, harrastajat ja suuren yleisön. Konkarimetsästäjien lisäksi messualueen valtavat lapsiperheet ja mukavaa ulkoilupäivää viettämään tulleet muut aikuiset ja nuoret. Messupäivät pursuavat tapahtumia ja tunnelmaa.

Tervetuloa talkoilemaan!

Metsästäjäliitto osallistuu Savon Erämessuille 6.-8.5.2022 ja Riihimäen Erämessuille 9.-12.6.2022.
Tarvitsemme näille messuille vapaaehtoisia osastoillemme niin kahvinkeittoon kuin Jahti-lehtiä jakamaan ja pukeutumaan Mainio Metso -maskotin asuun.

Puolen päivän talkootyöstä tarjoamme vapaaehtoisille pääsylipun messuille, vaatetusta sekä lämpimän ruoan.

Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi alla olevalla lomakkeella. Ilmoittautumisesi on alustava. Otamme yhteyttä kaikkiin ilmoittautuneisiin aikataulujen ja tehtävien varmistamiseksi. Pyrimme järjestämään aikataulut niin, että kaikki ilmoittautuneet pääsevät mukaan. Jos vapaaehtoisia kuitenkin ilmoittautuu tarpeeseemme nähden reilusti, otamme henkilöitä tehtäviin ilmoittautumisjärjestyksessä.

Lisätietoja vapaaehtoisten tehtävistä ja messujärjestelyistä järjestökoordinaattori Suvi Honkavaaralta p.040 7300 866 tai suvi.honkavaaraatmetsastajaliitto.fi

Tervetuloa vapaaehtoiseksi!

Suvi Honkavaara