Metsästäjäliitto hakee juhlavuoden metsästysseuraa. Merkille laitettavan seuran ominaisuudet voivat liittyä liiton 100 vuotisvuoden kunniaksi seuran historiaan tai pitkäikäisyyteen, mutta myös aivan tuoreeseen hyvään toimintaan.

Vuoden metsästysseura haussa!

23.03.2021 15:24

Jos seuranne toimintaa kuvatessa tulee mieleen joitain sellaisia sanoja kuten tasavertainen, nuoriso, maanomistajia huomioiva, paikallistoimintaa tukeva, hyvä esimerkki, uusi toimintatapa, historiallinen tai muuta vastaavaa, seuranne saattaisi hyvinkin olla juhlavuoden vuoden metsästysseura! Seuran tulee olla Metsästäjäliiton jonkin piirin jäsenseura. Jäsenyydestä seuran jäsenet saavat mm. Jahti-lehden, josta tiedät onko seurasi liiton jäsenseura.

Voit ilmoittaa erinomaisen seurasi tai vaikka esimerkillisen naapuriseuran vuoden metsästysseuraehdokkaaksi seurasi Metsästäjäliiton piirille. Lähetä ehdotuksesi perusteluineen piirille 11.4.2021 mennessä.

Teemu Simenius
järjestöpäällikkö