Ilmoitusmyynnistä monikanavaiseen yhteistyöhön.

Metsästäjäliitto ja Subaru Nordic Ab:n yhteistyö jatkuu

21.01.2021 09:00
Ilmoitusmyynnistä monikanavaiseen yhteistyöhön.

Metsästys, kalastus, luonnossa liikkuminen ja muu ulkoilmassa harrastaminen. Siinä on liuta asioita, jotka yhdistävät sekä Metsästäjäliiton jäseniä että Subarun omistajia. Siinä on myös muutama vuosi sitten alkaneen yhteistyön ydin. Uusi yhteistyösopimus on nyt allekirjoitettu vuodelle 2021.

- Subaru on yksi markkinoiden kolariturvallisimmista autoista ja turvallisuus on myös metsästyksessä avainasia. Siksi Subaru on myös Metsästäjäliiton näkökulmasta luonnollinen kumppani, toteaa Metsästäjäliiton yhteyspäällikkö Jaska Salonen.

- Subaru huolehtii, että metsästäjät pääsevät nelivedon ansiosta perille turvallisesti, Salonen toteaa.

Metsästäjäliiton jäsenet ovat Subarulle tyypillistä asiakaskuntaa ja yhteistyö on ollut varsin mutkatonta.

- Suurin osa Subarun omistajista on ulkoilmaihmisiä, joille auto mahdollistaa ihmisten ja tavaroiden monipuolisen kuljettamisen harrastuksen ääreen. Metsästäjät tarvitsevat luotettavan auton, joka vie perille asti heikompaakin kärrypolkua ja nelivetoinen Subaru on juuri sellainen auto. Siksi jo nyt Subaru on yksi metsästäjien suosikkimerkeistä, painottaa Subaru Nordicin markkinointijohtaja Fredrik Tottie.

Lisätietoja:

Metsästäjäliitto