Suomen Metsästäjäliiton hallituksen puheenjohtajana jatkaa seuraavan kaksivuotiskauden Tuomas Hallenberg Helsingistä. Hallituksen varapuheenjohtaja on Ilkka Mäkelä Punkalaitumelta.

Tuomas Hallenberg jatkaa Metsästäjäliiton puheenjohtajana

28.11.2020 12:49

Hallituksen jäseniksi seuraavalle kaksivuotiskaudelle ja heidän varajäsenikseen valittiin:

Varsinainen jäsen: Varajäsen: Piiri:
Jukka Hautala (vanha) Jyrki Koivusalo Pohjanmaa
Ola Sandqvist (uusi) Mats Tuomela Svenska Österbotten
Harri Käsmä (vanha) Juhani Voutilainen Kainuu
Petteri Lampinen (vanha) Ari Teittinen Suur-Savo
Bo-Krister Lindholm (vanha) Tapani Koskela Uusimaa
Ahti Lukkaroinen (vanha) Kimmo Salo Etelä-Häme
Juha Kuusisto (uusi) Timo Mäkelä Satakunta
Veijo Turpeinen (vanha) Heikki Taskinen Keski-Suomi

Hallituksen jäseninä jatkavat:

Varsinainen jäsen Varajäsen:  Piiri:
Pekka Julkunen Hannu Pohtinen Pohjois-Savo
Veikko Piuva Kalevi Korhonen Lappi
Pasi Parviainen Kari Sinkkonen Pohjois-Karjala
Pauli Nyström Hannu Wäre Pohjois-Häme
Veli Seikola Valto Ilola Varsinais-Suomi
Simo Vertanen Toni Penttinen Kymi
Sinikka Uusitalo Juho Prittinen Keskipohja
Mikko Äijälä Henri Kinnunen Oulu

Henkilövalinnat tehtiin Metsästäjäliiton syysliittokokouksessa 28. marraskuuta 2020. Liittokokouksessa käsiteltiin myös mm. Liiton 100-vuotisjuhlavuoden 2021 toimintasuunnitelma ja talousarvio.

Liittohallitukseen kuuluu 16 jäsenen lisäksi puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja. Hallituksen jäsen ja hänen varajäsenensä valitaan liittokokouksessa kahdeksi vuodeksi kerrallaan. Puheenjohtajan ja varapuheenjohtajan toimikausi on kaksi vuotta ja heidän erovuoronsa on vuorovuosina.

Lisätietoja:

Hallituksen puheenjohtaja Tuomas Hallenberg, puh. 040 528 6069, tuomas.hallenbergatmetsastajaliitto.fi

Toiminnanjohtaja Jaakko Silpola, puh. 050 406 4836, jaakko.silpolaatmetsastajaliitto.fi

Vuoden 2021 toimintasuunnitelma