Tule mukaan järjestämään Suomen suurinta nuorten eräleiriä

Ensi kesänä järjestetään Metsästäjäliiton toinen valtakunnallinen MegaMetso-suurleiri 31.7.-4.8. Tällä kertaa leireillään Suur-Savon piirin alueella Mikkelissä, Karkialammin varuskunta-alueella, jossa on erinomaiset puitteet leirin ja ammuntojen järjestämiseen.

Ilmoittautuminen leirille aukeaa 1.3.

Leirille ovat tervetulleita kaikki metsästyksestä kiinnostuneet 14-17-vuotiaat. Mukaan mahtuu 200 ensimmäistä. Leirillä mennään hieman syvemmälle asioihin, joten ohjelmasta saa enemmän irti, jos on aikaisempaa kokemusta metsästyksestä ja ammunnasta. Esimerkiksi Metso-leireiltä saa hyvät pohjat leirille osallistumiseen. MegaMetson päättää leikkimielinen kilpailu.

MegaMetson nettisivut aukeavat 15.1. Silloin pääset tutustumaan tarkemmin leirin ohjelmaan. Ilmoittautuminen leiriläiseksi on avoinna 1.3.-30.6.

Vapaaehtoiseksi voi ilmoittautua jo nyt

Edellinen leiri oli mukava yhteisponnistus piireille. Olisi erittäin hienoa, jos saisimme piireistä vapaaehtoisia myös ensi kesän leirille. MegaMetsolla on monenlaista tekemistä ammuntojen valvonnasta, koulutukseen, leirialueen kunnossapitoon ja ryhmien ohjaamiseen. Talkooapua tarvitaan sekä leirille että leirin valmisteluun (29.-31.7.).

Rakennetaan yhdessä ikimuistoinen tapahtuma nuorille. Ilmoittaudu mukaan hyvään porukkaan jo nyt!

Lisätiedot ja ilmoittautumiset talkoisiin:

Henri Mutanen
Koulutuspäällikkö