#MennäänMetsälle-kuvakisan voittajat on arvottu

Instagram-käyttäjä @nordicshot osallistui kisaan tällä kuvalla ja arvottiin kolmen palkitun joukkoon.

Metsästäjäliitto järjesti Instagramissa metsäaiheisen kuvakilpailun osana Ylen Mennään Metsään -kampanjaa. Kilpailun ideana oli lisätä metsässä liikkumista ja kertoa kuvien kautta, miten hieno harrastus metsästys on. Kisan voittajat on nyt arvottu.

Kuvakilpailuun osallistui Instagramissa suuri määrä kuvia. Kisaan osallistumista varten kuvatekstiin piti lisätä tunniste #MennäänMetsälle ja käyttäjän tuli seurata Metsästäjäliiton Instagram-tiliä @metsastajaliitto1921. Arpaonni suosi kisassa Instagram-käyttäjiä @tuntsalainen (Pasi Heimonen), @viljat_ (Vilja Turppa) ja @nordicshot (Toni Yrjänne). Onnea voittajille! Voitosta ja palkinnoista on ilmoitettu heille henkilökohtaisesti.

Kaikkiin kisaan osallistuneisiin kuviin voi tutustua Instagramissa tunnisteella #MennäänMetsälle. Kuvista välittyy hienoja metsästystunnelmia ja upeita metsämaisemia. Kiitos kaikille osallistuneille, mennään metsälle!

Käyttäjän @tuntsalainen kuvassa poseeraa suomenpystykorva saaliinsa kanssa.

Käyttäjän viljat_ kuvassa ollaan Käsivarressa riekkojahdissa.

Käyttäjän @nordicshot otoksessa on hirvijahtitunnelmaa parhaimmillaan.