Riihimäen kaupunginjohto ja lähialueiden kansanedustajat vierailivat Metsästäjäliitossa

Kuvassa vasemmalta Metsästysmuseon hallituksen puheenjohtaja ja Sakon tuotantojohtaja Kari Kuparinen, Riihimäen kaupunginhallituksen puheenjohtaja Mia Nahkuri, kansanedustaja Päivi Räsänen, kansanedustaja Timo Heinonen ja Riihimäen kaupunginjohtaja Sami Sulkko.

Esittelimme Metsästäjäliiton edunvalvontaa, nuorisotyötä ja muuta toimintaa Riihimäen ja lähiseutujen kansanedustajille sekä Riihimäen kaupunginjohdolle 3.9. Riihimäki on profiloitunut eräkaupunkina, sillä Metsästäjäliiton toimiston lisäksi kaupungista löytyvät Metsästysmuseo, Sakon tehdas ja tietenkin Riihimäen Erämessut. Vilkasta keskustelua aamupäivän aikana herätti erityisesti nuorisotyö. Moni paikallaolijoista oli yhtä mieltä Metsästäjäliiton kanssa siitä, että eräkasvatusta on hyvä lisätä kouluissa ja laajentaa myös opettajakoulutuksen puolella.

Metsästäjäliitossa vierailivat lähiseudun kansanedustajat Päivi Räsänen ja Timo Heinonen, Riihimäen kaupunginjohtaja Sami Sulkko, tekninen johtaja Jouko Lehtonen ja kaupunginhallituksen puheenjohtaja Mia Nahkuri sekä metsästysmuseon johtaja Anne Uotila-Laine, hallituksen puheenjohtaja (ja Sakon tuotantojohtaja) Kari Kuparinen ja kalastusmuseoyhdistyksen puheenjohtaja Stina Koivisto ja hallituksen jäsen Rainer Wulff. Paikalla oli myös median edustajia. Yhteisiä tilaisuuksia on tarkoitus jatkaa myös tulevaisuudessa.