Metsästyskoirien lahjoitussivu avattu Metsästäjäliiton sivustolle

Metsästäjäliitto tarjoaa liiton sivuilta paikan, jossa pennun lahjoituksesta kiinnostuneet kasvattajat ja koirametsästyksestä kiinnostuneet nuoret kohtaavat. Lahjoitussivu on nyt avautunut ja ensimmäiset lahjoitettavat koirat ovat näkyvissä.

Kasvattaja, lahjoita metsästyskoira nuoren metsästäjän kaveriksi

Useat kasvattaja ovat vuosien saatossa auttaneet nuoria metsästäjiä harrastuksessa alkuun lahjoittamalla metsästyskoiran pentuja. Täytä sivuilta löytyvä lomake ja lähde mukaan edistämään nuorten metsästysharrastusta. Suuri kiitos kaikille lahjoittajille!

Nuori, hae pennun omistajaksi

Pennun omistajaksi voivat hakea kaikki koiran kanssa metsästyksestä kiinnostuneet nuoret. Hakijan tulee olla innokas alle 25-vuotias metsästäjä, jolla on metsästyskortti sekä metsästysoikeus tai mahdollisuus siihen.

Liitä hakemukseen vapaamuotoiset perustelut, miksi juuri sinä olisit tuleva metsästyskoiraharrastaja. Lisäksi hakemuksessa tulee olla hakijan yhteystiedot, ja alle 18-vuotiaalla hakijalla huoltajan suostumus. Hakijoille ei ole erillistä lomaketta. Ota suoraan yhteyttä kasvattajaan. Yhteystiedot näkyvät ilmoituksessa.

Tarkemmat säännöt löydät kampanjasivulta.