Mukaan Metsästyskoira-viikonloppuun 27.-28.10.

Metsästäjäliitto, Suomen riistakeskus, Kennelliitto ja metsästyskoirajärjestöt haastavat metsästysseurat, riistanhoitoyhdistykset ja koirayhdistykset Metsästyskoira-viikonloppuun 27.–28.10.

Metsästyskoirat tutuksi

Tapahtuman tarkoituksena on tarjota lapsille- ja nuorille uusia kokemuksia sekä mahdollisuus tutustua erilaisiin metsästyskoiriin. Moni nuori metsästäjä pohtii harrastuskaverin hankintaa ja tämän tapahtuman kautta he pääsevät tutustumaan eri vaihtoehtoihin.

Käytännön metsästystä tai koirien esittelyä

Voitte järjestää joko metsästyspäivän, jossa esitellään koirien toimintaa käytännössä tai esittelytapahtuman, jossa kerrotaan metsästyskoirista ja niiden käytöstä ja lapsiperheet pääsevät tutustumaan koiriin. Molempiin vaihtoehtoihin on tarjolla esimerkkiohjelmat. Tapahtumassa voi olla mukana useita eri rotuja tai voitte keskittyä yhden rodun tai metsästyskoiratyypin esittelyyn.

Valtakunnallista näkyvyyttä metsästyskoirille

Nyt on hyvä tilaisuus tuoda esille metsästyskoirien tärkeää roolia riistakantojen hallinnassa, suurriistavirka-avussa sekä saaliin talteenotossa. Voitte samalla lisätä oikeaa tietoa ja parantaa metsästyksen hyväksyttävyyttä omalla lähiseudulla.

Yhteistyössä on voimaa

Jo nyt mukana Metsästyskoira-viikonlopussa:

• Suomen Metsästäjäliitto
  • Suomen riistakeskus
  • Suomen Kennelliitto
  • Suomen Mäyräkoiraliitto
  • Suomen Dreeverijärjestö
  • Suomen Beaglejärjestö
  • Suomen Noutajakoirajärjestö
  • Suomen Ajokoirajärjestö
  • Suomen Pystykorvajärjestö ry
  • Parsonrussellinterrierit ry

Tulkaa tekin mukaan, hankitaan yhdessä positiivista julkisuutta metsästykselle ja metsästyskoirille!

Lisätietoja: Henri Mutanen, p. 050 582 0001 tai henri.mutanen@metsastajaliitto.fi

Ilmoittaudu mukaan
Metsästyskoira -viikonlopun tapahtumat