Haluatko metsästysammunnan ABC-kouluttajaksi?

Haluatko olla mukana tekemässä tärkeää työtä opettamalla uusille metsästäjille turvallista aseenkäsittelyä ja ammunnan perusteita?

Kouluttajaksi soveltuu tehtävästä kiinnostunut, metsästyskortin omaava täysi-ikäinen henkilö, jolla on hyvät tiedot ja taidot metsästys-ammunnasta haulikolla ja kiväärillä sekä halu ja kyvyt uusien metsästäjien kouluttamiseen.

METSÄSTYSAMMUNNAN ABC -koulutus on Metsästäjäliiton kehittämä koulutus pääasiassa uusille metsästäjätutkinnon suorittaneille metsäs-täjille. Kuuden tunnin koulutuksessa opetetaan metsästysammunnan ja turvallisen aseenkäsittelyn perusteet ja annetaan eväitä kohti parempia riistalaukauksia.

Kouluttajien oma koulutuksessa käydään läpi koulutuskonsepti ja ABC-koulutuksen läpivienti.

Koulutuksen käyneet saavat Metsästysammunnan ABC -kouluttajakortin, heidät kirjataan kouluttajarekisteriin ja he ovat oikeutettuja järjestämään jatkossa itsenäisesti ABC-koulutuksia noudattaen valtakunnallisesti vahvistettua Metsästysammunnan ABC –formaattia. Kouluttajat saavat myös käyttöönsä koulutusmateriaalia koulutuksen käytyään.

Koulutus on maksuton.

Lue lisää koulutuksesta: metsastajaliitto.fi/metsastajalle/metsastysammunnan-abc

Ilmoittaudu kouluttajaksi tai kysy lisää

Johanna Huotari