Metsästäjäliiton jäsenelle aitoja etuja

Jäsenedut
Jäsenyydestämme on sinulle paljon hyötyä. Edullinen jäsenmaksu maksaa itsensä nopeasti takaisin, sillä saat heti käyttöösi monia aitoja etuja.

Jahti-jäsenlehti

Jahti on yksi maamme arvostetuimmista metsästysalan lehdistä. Jäsenenä saat sen neljä kertaa vuodessa kotiin kannettuna, tai pääset lukemaan lehden digitaalisesti OmaMetso -jäsenpalvelusta. Lehden vuosihinta erikseen tilattuna on 42 €.

Vakuutukset

Suomen Metsästäjäliitto on ottanut alle 29-vuotiaille harrastetoimintaansa osallistuville Nuorisovakuutuksen ja jäsenpiirien ja –seurojen talkootyöhön osallistuville henkilöille Talkoovakuutuksen. Lisäksi liitto tarjoaa jäsenseuroilleen seuratoiminnan vastuuvakuutuksen. >> Tutustu vakuutustarjontaan.

Jäsenkortti ja kumppaniedut

Jäsenkorttisi oikeuttaa lukuisiin kumppaniemme tarjoamiin etuihin ja alennuksiin.
Jäsenenä saat edullisemmin muun muassa polttoainetta, vakuutuksia, risteilyjä, majoitusta ja kodinturvaa.

Katso kumppanien tarjoamat jäsenedut.

Koulutuksia

Metsästäjäliitto ja sen piirit järjestävät laadukkaita koulutuksia koko maassa. Osallistuminen näihin koulutuksiin on jäsenelle edullista. Kehitämme koulutuksia jäsenten toiveiden mukaisesti.

Kilpailuja

Metsästäjäliitto vastaa metsästysammunnan kilpailutoiminnasta: jäsenenä voit osallistua kilpailuihin aina paikallistasolta kansainvälisille kisakentille.

Viestintää

Tiedotamme jäseniämme alan tapahtumista ja muutoksista. Kerromme myös ajankohtaisista edunvalvonnan asioista ensimmäiseksi jäsenillemme.

Edullisesti

Seuran kautta liittyneiden jäsenmaksu koostuu liitolle ja piirille menevistä osuuksista. Liiton vuotuinen jäsenmaksu on 9,50 € jäsentä kohden. Jokainen piiri lisää hintaan muutaman euron oman toimintansa rahoittamiseksi. Henkilöjäsenten jäsenmaksu vaihtelee myös jonkin verran piireittäin.

Liity

Lähetä yhteydenottopyyntö verkkolomakkeella alueesi piiriin tai ota yhteyttä puhelimitse. Piiri hyväksyy uudet jäsenet mahdollisimman nopeasti. Sekä jäsenyys että jäsenedut astuvat heti voimaan, kun seuran kaikkien jäsenten tiedot on kirjattu Metsästäjäliiton jäsenrekisteriin.

Kumppanit

Yhteistyökumppanit

Hakutulokset 1 - 10 / 16

Korttikumppanit

Teokem

Teokem.fi -verkkokauppa tarjoaa edustamiaan tuotteita Metsästäjäliiton jäsenille alehinnoin:

- Dimex -vaatteet -20 %
- Leijona - vaatteet -20 %
- Blåkläder - vaatteet -20 %
- Priha - vaatteet -10 %
- kaikki käsineet -10 %
- Sievin jalkineet -15 %
- SkyPro sivuston tuotteet -20 %

Verkkokauppaan kirjautumalla sekä Metsästäjäliiton jäseneksi tunnistautumalla saa käyttöönsä yllä esitetyt alennukset.

HUOM! Käytä kampanjakoodia metsästäjäliitto2020 rekisteröityessäsi verkkokauppaan ja saadaksesi edut

Otavamedia

Otavamedia tarjoaa lehdistään liiton jäsenille alennuksen – 30 %. Saat sen suoraan täältä

Alennuksessa mukana mm. Metsästys & Kalastus, Erä –lehti, Tekniikan Maailma, Suomen Kuvalehti ja Seura.

Viking Line

Viking Line tarjoaa Suomen Metsästäjäliiton jäsenille sekä risteilyt että reittimatkat erikoishintaan. Punaisilla laivoilla seilaat mukavasti metsästysmatkalle Ruotsiin, Viroon tai Ahvenanmaalle. Merimatkalla on aikaa laittaa jahtisuunnitelmat kuntoon ja syödä hyvin. Risteily Tallinnaan, Tukholmaan tai vuorokaudeksi saaristoon taas tarjoaa rentouttavan maisemanvaihdoksen hyvässä seurassa.

Jäsenetuhinnat löydät täältä.

Satas Saariselkä

Santa’s Hotel Tunturissa syksyisin 1.8.-31.10 erikoistarjous Metsästäjäliiton jäsenille.

Saunallinen huoneisto 2-4 hengelle 115 EUR/vrk sisältäen aamiaisen, kuntosalin ja lemmikkilisän, jos metsästyskaveri on matkassa mukana.

Jäsenkortti esitettävä, tarjoushintaisia huoneistoja rajoitetusti.

Satas Kalajoki

Metsästäjäliiton jäsenille Superior-huone Standardin hinnalla ajoilla:

Kahden hengen huone 139 €/vrk , perhe 2 aikuista + 1–2 lasta 165 €/vrk.

Hinnat sis. majoituksen merinäköalahuoneessa, hyvän olon aamiaisen sekä kylpylän ja sisäleikkipuiston vapaan käytön. Etua vastaan esitettävä voimassa oleva jäsenkortti. Paikkoja rajoitetusti. Hotelliesittely tästä.

Härmän Kylpylä

Härmän kuntokeskus/Härmän kylpylä tarjoaa:

• Lomapakettietu: 2 vrk 140 €/hlö. Majoitus 2 hh. Sis. mm. 2 x aamiainen, 2 x lounas tai päivällinen, kylpylän vapaa käyttö.
  • Ryhmille vapaapaikkaetu esim.
    • 20 maksavaa hlöä 1 vapaa paikkaa + kuljettaja
    • 40 maksavaa hlöä 2 vapaata paikkaa + kuljettaja

Varattaessa mainittava jäsenedusta ja paikan päällä esitettävä jäsenkortti.

Etu on voimassa toistaiseksi, ei joulunaikaan.

Hotel Anna

Hotel Anna tarjoaa Metsästäjäliiton jäsenille 10% alennuksen päivän hinnasta kun varaus tehdään kotisivun kautta.

Alennetut hinnat päivittyvät huonehintoihin kirjoittamalla ”Promo code” kenttään Metsastajaliitto.

Yhteystiedot Hotel Anna, Annankatu 1, 00120 Helsinki. Puh 09 - 616 621. sähköposti: infoathotelanna.fi

Hotel Arthur

Hotel Arthur tarjoaa 10% alennuksen majoituksesta päivän hinnasta suoraan hotellista varattaessa puhelimitse: 09-173441, sähköpostitse: receptionathotelarthur.fi tai kotisivun varausmoottorista  koodilla: METSASTAJALIITTO.

Ravintola Arthurissa 10% alennus a la carte hinnoista. Varausten / tilausten yhteydessä on mainittava METSÄSTÄJÄLIITON JÄSENEDUT

Etu on henkilökohtainen jäsenkorttia näyttämällä, tarkoitettu vapaa-ajan matkustukseen eikä voida yhdistää muihin tarjouksiin.

Iitti Golf

Golfauto 18R 30 euroa koodilla METSÄSTÄJÄLIITTO2022

2. Golf- ja majoituspaketti henkilöstönne käyttöön

Koodilla METSÄSTÄJÄLIITTO2022

• Huone yhdelle 1 yö = 122 €
  • Huone kahdelle 1 yö = 168 €

Sisältäen 18R pelikierroksen/-kierrokset majoittujille Iitti Golf Niskaportissa, aamiaisen sekä rantasaunan käytön hotel Radalla Resortissa, sekä rangepoletit pelipäivänä.

Huom: majoituspaikkoja rajallisesti. Tarkista saatavuus haluamallesi päivälle www.radallaresort.fi

Edut lunastettavissa osoitteessa www.kauppa.iittigolf.com

Iitti Golf
Iitintie 684 47400 Kausala
caddiemasteratiittigolf.com

Finlandia Hotels

Finlandia Hotels tarjoaa jäsenistölle kimppaedun.

Kahden hengen huoneen yhden hengen huoneen hinnalla voimassa olevien hintojen mukaisesti arkena tai viikonloppuna. Sis. aamiaisen.

Jäsenetu on toistaiseksi voimassa oleva.

Kysyttävää? Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Teemu Simenius
järjestöpäällikkö