Liity jäseneksi

Metsästysseurasi pääsee liiton jäseneksi liittymällä paikallisen piirin jäseneksi. Useimmat piirit ottavat myös henkilöjäseniä. Mikäli alueesi piiri ei ota henkilöjäseniä, voit liittyä minkä tahansa muun piirin henkilöjäseneksi. Henkilöjäsenyys on määräaikainen siihen asti, kunnes valitsemasi piiri vahvistaa jäsenyyden. Henkilöjäsenyyden hinta on 35 € vuonna 2019.

Edullinen jäsenmaksu maksaa itsensä nopeasti takaisin. Liity mukaan kasvavaan joukkoon. Yhdessä saamme enemmän aikaan.

Tutustu myös mittaviin jäsenetuihin ja palveluihin.

Liity Metsästäjäliiton jäseneksi
Markkinointilupa
Annan suostumukseni siihen, että Metsästäjäliitto ja Metsästäjäliiton yhteistyökumppanit (löydät listan kumppaneista täältä) lähettävät sähköpostiini metsästykseen sekä Metsästäjäliiton ja sen yhteistyö- kumppaneiden toimintaan liittyviä tarjouksia ja kohdennettuja etuja. Voit peruuttaa antamasi suostumuksen milloin tahansa Metsästäjäliiton tai sen yhteistyökumppanin lähettämän viestin linkin kautta, kirjautumalla nettijäsenrekisteriin ja poistamalla suostumuksesi tai ottamalla yhteyttä Metsästäjäliittoon tai yhteistyökumppaniin.