Hae rahoitusta nuorisotyöhön

Kuva: Nina Mönkkönen
Haluamme Metsästäjäliiton nuorisotyössä vahvistaa nuorten mahdollisuutta päästä metsälle ja tutustua turvallisesti eränkäyntiin.

Nuorisotyövaroilla tuetaan nimensä mukaisesti nuoria metsästäjän alkuja, joko olevia tai tulevia. Niitä voidaan myöntää nuorten leiritoimintaan ja koulutukseen liittyvän materiaalin ja videotuotannon kustannuksiin sekä ei-metsästystä harrastavien nuorten tiedon lisäämiseen. Varoilla tuetaan nuorten pääsemistä metsälle ja kasvua vastuulliseen metsästykseen.

Voit hakea Metsästäjäliitolta tukea toiminnan järjestämiseen. Tuemme rahankeräysvaroin erilaisia nuorille suunnattuja tapahtumia, koulutuksia, leirejä tai muuta paikallista toimintaa.

Tukea on myönnetty aiemmin mm. koululaisten teemapäivän järjestämiseen. Jos sinulla on idea, ole yhteydessä niin selvitellään millaista tukea voit saada.

Hakemukset kannattaa olla perillä maaliskuun (ensimmäinen haku) ja syyskuun (toinen haku) loppuun mennessä.

Antti Mäkinen
Nuorisotyön asiantuntija