Kenttäpäällikkö vastaa kenttäkoulutustoiminnan kehittämisestä, organisoinnista ja hankerahoituksen hausta. Toimit myös kahden Metsästäjäliiton piirin toiminnanjohtajana.

Metsästäjäliitto hakee kenttäpäällikköä

03.07.2020 08:57

Etsimme joukkoomme idearikasta ja motivoitunutta kenttäpäällikköä, joka vastaa koulutustoiminnan organisoinnista ja toimii myös kahden Metsästäjäliiton piirin eli Etelä- ja Pohjois-Hämeen toiminnanjohtajana. Piirien tehtävissä toteutat piirihallituksien ohjeistusta, mutta työnantajasi on Metsästäjäliitto ja palvelu toiminnanjohtajalle kuuluviin tehtäviin tapahtuu ostopalveluna. Raportoit liiton ja piirien hallinnolle.

Tehtäviisi kenttäpäällikkönä kuuluu mm:

• Koulutustoiminnan kehittäminen ja koordinointi
  • Hankemateriaalien tuottaminen
  • Toimialaasi liittyvän koulutusmateriaalin ja viestintäsisällön tuottaminen

Tehtäviisi piiritoiminnanjohtajana kuuluu mm:

• Piirien hallintoon ja kokousjärjestelyihin osallistuminen
  • Piirien toimintojen, työryhmien, koulutuksen ja neuvonnan ohjaus ja koordinointi
  • Yhteydenpito piirien jäsenseuroihin ja yhteistoiminnan järjestäminen

Toiminnanjohtajan tehtävä on pilottiluonteinen ja sen kesto ainakin kaksi vuotta. Tehtävän loppuminen tai jatkuminen ei muuta työsuhteen pysyvyyttä kenttäpäällikkönä.

Odotamme sinulta laajaa ja syvällistä osaamista ja kokemusta metsästyksestä, riistanhoidosta ja metsästysseuratoiminnasta. Koulutukseltasi voit olla esimerkiksi amk:n tai kandin tutkinnon suorittanut tai riistamestari.

Tehtävien hoitamiseksi sinulta edellytetään hyviä vuorovaikutus-, yhteistyö-, verkostoitumis- ja esiintymistaitoja. Sinulla on hyvät tietotaidot toimisto-ohjelmistojen käytössä (Word, Excel, PowerPoint) ja omaksut helposti uusia tietoteknisiä taitoja.  Pystyt tuottamaan hyvälaatuista tekstiä niin hanke- koulutus- kuin artikkeliaineistoksi. Organisointi- ja aikataulutustaitosi ovat hyvät. Englannin ja ruotsin kielen hyvä suullinen ja kirjallinen taito sekä kokemus ampumakilpailutoiminnasta luetaan eduksi.

Työpisteesi on Metsästäjäliiton Riihimäen toimistolla. Työsi Etelä- ja Pohjois-Hämeen piirien toiminnanjohtajana edellyttää säännöllistä liikkumista kyseisissä maakunnissa. Koulutustehtävissä joudut matkustamaan eri puolilla Suomea. Koska työ edellyttää laajaa liikkumista, sinulla on ajokortti ja auto. Sinulla on myös valmiudet osallistua ilta- ja viikonlopputilaisuuksiin eri puolilla maata.

Laita vapaamuotoinen hakemuksesi ansioluettelon ja palkkatoiveesi kera osoitteeseen rekryatmetsastajaliitto.fi (rekry@)rekryatmetsastajaliitto.fi (metsastajaliitto.fi). Kerro hakemuksessa hieman itsestäsi ja osaamisestasi. Otamme hakemuksia vastaan 10.08.2020 kello 12.00 asti.

Tehtävä alkaa mahdollisimman pian.

Lisätietoja:

Metsästäjäliitto Järjestöpäällikkö Teemu Simenius p.050 331 5330, teemu.simenius(at)metsastajaliitto.fi 6.- 17.7. ja 3.8. lähtien.

Kysyttävää? Älä epäröi ottaa yhteyttä!

Teemu Simenius
järjestöpäällikkö