Uuden metsästäjän pilottikoulutukseen ilmoittautuminen

koulutus

Riistakeskus  Metsästäjäliitto

Ilmoittautuminen uuden metsästäjän koulutuskokonaisuuteen

Tällä sivustolla voit ilmoittautua mukaan Suomen Metsästäjäliiton ja Suomen riistakeskuksen kehittämään Uuden metsästäjän koulutuskokonaisuuteen. Tarkempia tietoja koulutuksista voit lukea Metsästäjäliiton ja riistakeskuksen verkkosivuilta.

Jokaiseen pilottikokonaisuuteen valitaan enintään kaksitoista ilmoittautunutta. Koulutukseen valituille ilmoittautuneille ilmoitetaan erikseen sähköpostitse ennen koulutuskokonaisuuden alkamista. Koulutuksiin valitaan ensi sijaisesti henkilöitä, joilla on vähän aikaisempaa metsästyskokemusta ja rajalliset harrastusmahdollisuudet.

Koulutukseen osallistumiseen edellytetään vähintään 18-vuoden ikää, suoritettua metsästäjätutkintoa ja maksettua riistanhoitomaksua sekä edellytyksiä liikkua itsenäisesti koulutustapahtumiin. Lisäksi edellytetään sitoutumista koulutuksiin osallistumiseen sekä palautteen antamiseen.

Ilmoittaudu koulutukseen tämän sivuston lomakkeella.
Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautumisen tietosuojaselosteen voit lukea tästä

Huom. Koulutuskokonaisuuksien aloitsajankohdat on siirretty koronaviruksen leviämisen ehkäisemiseksi. Uudet aloitusajankohdat ja tarkemmat ohjeet ilmoitettaan kesäkuun aikana.

Aloitusajankohtien siirtymisestä huolimatta ILMOITTAUTUMISET 31.5. MENNESSÄ!

ILMOITTAUDU KOULUTUKSEEN (Lomake)

Mikäli et ole suorittanut vielä metsästäjätutkintoa, tulee sinun osoittaa todistus suoritetusta tutkinnosta ja maksetusta riistanhoitomaksusta ennen koulutuksen alkua
Oletko Metsästäjäliiton jäsen: *
Kuulutko Metsästysseuraan: *