Hakekaa rahaa sopivaan hankkeeseen

Metsästäjäliiton rahankeräys lähti hyvin käyntiin vuonna 2014 ja on ollut ilo seurata, kuinka sydämellisesti metsästäjät ovat olleet mukana. Keräys jatkuu ja olemme yhdessä mukana mahdollistamassa hyviä hankkeita eri puolille Suomea.

Metsästäjäliiton piirit tai jäsenseurat voivat hakea liitolta rahaa riistanhoitoon, riistan suojeluun ja siirtoistutuksiin, nuorisotyöhön tai metsästysammuntaan liittyviin hankkeisiin.

Rahankeräys on käynnistetty liittohallituksen päätöksellä ja liitto noudattaa kaikessa keräykseen liittyvässä toiminnassa rahankeräyslain (255/2006) ja rahankeräysasetuksen (503/2006) säädöksiä.

Uusi ja voimassa oleva lupa RA/2017/625 myönnettiin 9.6.2017. Se on voimassa 1.7.2017–30.6.2019 koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuun ottamatta. Kerätyt varat käytetään nuoriso- ja riistanhoitotyöhön, ampumarataverkoston ylläpitämiseen sekä riistaeläinten suojelu- ja siirtoistutustyön tukemiseen.

Lue lisää keräyskohteista.