Juhlakumppanit

koira ja mies polulla
Kanssamme yhteisellä eräpolulla kulkevat:

SAKO

Metsästäjäliiton Metso -kumppani Sako täyttää myös 100 vuotta 2021. Sako eli Suojeluskuntain Ase- ja Konepaja Osakeyhtiö perustettiin Helsingissä 1. huhtikuuta vuonna 1921. Heillä on ainutlaatuisen pitkä historia kiväärien ja patruunoiden valmistajana. Juhlavuoden aikana he tarkastelevat historiaansa ja nostavat esille ihmisiä, ilmiöitä ja tuotteita, jotka ovat muodostuneet menestyksemme kulmakiviksi. Sako suuntaa katseensa tulevaan, kohti seuraavaa sataa vuotta. Heillä on jatkossa entistäkin merkittävämpi rooli koko metsästyksen- ja ampumaurheilun tulevaisuuden varmistamisessa. Sakon että Tikan aseille on myönnetty oikeus käyttää ”Design From Finland” tavaramerkkiä mitä ylpeänä markkinoidaan myös kansainvälisesti.

Lisää tietoa: www.sako.fi

Marttiini

Kotimainen Marttiini on suunnitellut ja valmistanut kauniita ja käytännöllisiä puukkoja ja veitsiä vuodesta 1928. Marttiini-tuotteet ovat kuuluisia terävyydestään, toimivuudestaan ja kestävyydestään. Ne ovat modernin teknologian ja perinteisen käsityötaidon yhdistelmä, jossa ei tingitä viiltoakaan huippulaadusta. Marttiinin tehtaalla on valmistettu yli 50 miljoonaa puukkoa, joita on myyty maailmanlaajuisesti.

Lisää tietoa: www.marttiini.fi

Marttiini-logo

Laitilan Wirvoitusjuomatehdas

Laitilan Wirvoitusjuomatehdas on Suomen suurin pienpanimo, joka  on perustamisestaan lähtien tehnyt asiat rohkeasti omalla tavallaan. Ympäristöystävällisellä tehtaalla valmistetaan mm. Kukko-oluita, Laitilan erikoisoluita, Oiva-siidereitä, Skumppa-kuplajuomia, lonkeroita, klassikkolimonaadeja sekä tietenkin Metsästäjäliiton 100-vuotisjuhlaolutta. Jokainen Laitilassa tuotettu juomapisara valmistuu ainoastaan auringon ja tuulen voimalla!

Lisää tietoa: www.laitilan.com

Laitilan Wirvoitusjuomatehdas

NorDis

Nordic Distribution Oy NorDis on maamme johtavia maahantuonti- ja tukkuliikkeitä ase- ja ampumatarvikealalla. He haluavat tarjota parasta sekä metsästäjälle että kilpa-ampujalle. NorDis tarjoaa kattavan valikoiman metsästys- ja urheiluaseita sekä ampumiseen liittyviä tarvikkeita. Heidän edustamat tuotteet ovat korkealaatuisia ja hyvin tunnettuja alan harrastajien keskuudessa.

Lisää tietoa: www.nordis.fi

Nordis