Erämessut

Pohjois-Suomen Erämessujen talkooväkeä 2019
Erämessut kokoavat yhteen ammattilaiset, harrastajat ja suuren yleisön. Haluamme olla osana messupäivien tapahtumia ja eräkansan luomaa upeaa tunnelmaa.

Metsästäjäliiton oli tarkoitus osallistua juhlavuoden aikana useille erämessuille ympäri maata. Koronaviruksen aiheuttama hankala tautitilanne kuitenkin varjostaa messujärjestäjien toimintaa myös vuonna 2021 ja osallistumisemme erämessuille on epävarmaa. Tavoitteena on kuitenkin päästä tapaamaan metsästäjiä ja näkyä niin monilla erämessuilla kuin on mahdollista.

EtäErämessut

Peruuntuneiden erämessujen takia järjestimme Metsästäjäliiton Facebook-sivuilla 5.6.2020 omat pienimuotoiset EtäErämessut, joiden parhaat palat löytyvät Vimeo-kanavaltamme.

Tervetuloa talkoilemaan!

Tarvitsemme vuosittain vapaaehtoisia erämessuosastoillemme niin kahvinkeittoon kuin Jahti-lehtiä jakamaan ja pukeutumaan Mainio Metso -maskotin asuun. Puolen päivän talkootyöstä tarjoamme vapaaehtoisille pääsylipun messuille, vaatetusta sekä lämpimän ruoan.

Tiedotamme näillä sivuilla toteuvista erämessuista, joihin osallistumme.