Metsästäjäliiton jäsenenä saat Lantmännen Agron maahantuomat KNZ -nuolukivet nyt todella edulliseen hintaan.

OmaMetsosta nuolukivet seuralle edullisesti ja vaivattomasti

02.06.2020 10:46

KNZ Basic lavallinen kiviä (112 kpl) vain 499 € tai KNZ Standard lava vain 589 € toimitettuna joko metsästysmajan tai lahtivajan pihaan kautta Suomen. Hinnat sisältävät rahdin ja verot koko maahan.

Tilaaminen on todella helppoa: seura klikkaa tilauksen sisään kesäkuun aikana ja kivet saapuvat ilmoittamaanne osoitteeseen heinäkuun puolivälistä lähtien. Hinnat sisältävät rahdin ja verot koko maahan; Utsjoelta Helsinkiin, Ilomantsista Vaasaan. Huomioittehan, että kampanja on voimassa ainoastaan 30.6. asti.

Jos suositte hivenaine- ja kivennäispitoisempaa kiveä KNZ WILD, sen hinta puolikkaalle lavalle (56 kpl) on 399 € vastaavin ehdoin.

Toimitusosoite ja yhteyshenkilön puhelinnumero tulee lisätä tilauksen lisätiedot-kenttään.

Kampanja on voimassa ainoastaan kesäkuun ajan OmaMetso -jäsenpalvelussa Jäsentarjoukset-osiossa.

Seuran yhteyshenkilön tarvitsee tehdä tilaus omilla tunnuksillaan ja syöttää lisätieto-kenttään metsästysmajan tai lahtivajan osoite sekä vastaanottavan henkilön puhelinnumero. Jos OmaMetsoon pääsyssä on ongelmia, Kehätieto auttaa arkisin klo 8-16‌ ‌puh.‌ ‌010‌ ‌325‌ ‌5959‌ ‌tai‌ ‌‌‌smlatkehatieto.fi ()‌.

jaska salonen
Jaska Salonen