Ansiomerkit

Hae henkilön tietoja ja siirry asiakaskortin Ansiomerkit-välilehdelle. Ansiomerkit -välilehdellä näet henkilölle myönnetyt Metsästäjäliiton ansiomerkit.

Ansiomerkin lisääminen

Seura voi lisätä rekisteriin vain seuran itse myöntämiä ansiomerkkejä tai kunniajäsenyyksiä.
1. Lisätäksesi henkilölle ansiomerkin, klikkaa
Kuvake-kuvaketta.
2. Valitse listalta seuran ansiomerkki, viiri, standaari, kunniapuheenjohtajuus tai vastaava.
3. Merkitse ansion myöntämispäivä.
4. Klikkaa lopuksi ”Tallenna”.

Ansiomerkki hakemus

MetsoRekisterissä seuran jäsenelle voi hakea Metsästäjäliiton tai Piirin ansiomerkkiä.

1. Kirjaudu MetsoRekisteriin sisään ja mene jäsenen asiakaskortille, jolle haluat hakea ansiomerkkiä.

MetsoRekisteri

2. Jäsenen asikaskortille valitse ansiomerkit välilehti. Kohdasta ansiomerkkihakemukset löydät plussa painikkeen, jota kautta voi aloittaa ansiomerkkihakemuksen teon MetsoRekisteristä
    Ansiomerkkihakemus

3. Valitse anottava ansiomerkki ja vastaa ansiomerkkihakemukseen liittyviin kysymyksiin. Kun olet vastannut kysymyksiin, klikkaa tallenna painiketta.
    Ansiomerkkihakemus valinta

Tallennus

4. Voit seurata jäsenen ansiomerkkihakemus prosessia jäsenen asiakortilla ansiomerkit välilehdeltä
    Prosessin seuranta

5. Ansiomerkit osiosta näkee koska ansiomerkki on puollettu ja hyväksytty jäsenelle. Kun ansiomerkkihakemus on hyväksytty, ilmestyy ansiomerkki jäsenen tietoihin.
    Ansiomerkit henkilöllä